00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
20:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
VESTI
Hoće li Rusija i Amerika uspeti da se dogovore i osiguraju stabilnost u svetu?
13:30
24 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
Subvencije od 20.000 evra za krov nad glavom porodicama sa decom
16:00
30 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
Najopasnija društvena mreža u Americi
17:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
Zastava Srbije - Sputnik Srbija, 1920
SRBIJA
Najnovije vesti, analize i zanimljivosti iz Srbije

Kinezi dobili građevinsku dozvolu za deonicu Novi Sad – Kelebija

© Sputnik / Lola ĐorđevićPotpisivanje ugovora sa kineskom delegacijom
Potpisivanje ugovora sa kineskom delegacijom - Sputnik Srbija, 1920, 28.10.2021
Pratite nas
Kineske železnice u Srbiji dobile su danas građevinsku dozvolu za nastavak izgradnje brze pruge u Srbiji, za radove na deonici Novi Sad – Kelebija dugoj 108 kilometara.
Ministar građevine, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović uručio je generalnom direktoru ogranka Kineskih železnica u Srbiji Džou Sinu rešenje o građevinskoj dozvoli za deonicu Novi Sad – Subotica – državna granica sa Mađarskom – Kelebija.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je ukazao da je taj projekat praktično bio početak saradnje Srbije i Kine, veliki projekat koji je odobrio kineski predsednik Si.
„To znači da za koji dan krećemo u fizičku izgradnju tog dela pruge koja će da spoji Srbiju sa Mađarskom i celom zapadnom Evropom“, rekao je Vučić.
Ponovio je da će za tri meseca vozovi od Beograda i Novog Sada ići novom prugom, a značaj modernizacije pruge ilustrovao je rečima, „da je za nas 200 kilometara na sat, kao kad vi u Kini idete maglevom 600 kilometara na sat“.
Radovi se trenutno obavljaju na deonicama od Beograda do Stare Pazove u dužini od 34,5 kilometara na kojoj rade kineske kompanije „Čajna komjunikejšen konstrakšen kompani“ i „Čajna rejlvej internešenel“, kao i na relaciji Stara Pazova – Novi Sad u dužini od 40,4 kilometra koju gradi ruski RŽD Internešenel.
Pruga od Beograda do Novog Sada bi, prema ranijim najavama, trebalo da bude otvorena za saobraćaj do marta.
© Sputnik / Lola ĐorđevićPotpisivanje ugovora sa kineskom delegacijom
Potpisivanje ugovora sa kineskom delegacijom - Sputnik Srbija, 1920, 28.10.2021
Potpisivanje ugovora sa kineskom delegacijom
Momirović je rešenje uručio na plenarnom sastanku delegacije Srbije i Kine, koji u Palati Srbija predvode predsednik Srbije Aleksandar Vučić i državni savetnik i ministar spoljnih poslova Kine Vang Ji.
Prethodno su Vučić i Vang imali tet-a-tet sastanak.
Šef kineske diplomatije je u sredu doputovao u dvodnevnu posetu Srbiji.
Komercijalni ugovor o modernizaciji i rekonstrukciji mađarsko-srpske železničke veze na teritoriji Srbije za deonicu Novi Sad –Subotica – državna granica (Kelebija), vredan 943 miliona evra potpisan je 2018. godine sa konzorcijumom kineskih kompanija „Čajna komjunikejšen konstrakšen kompani“ i „Čajna rejlvej internešenel“ i Infrastrukturom železnice Srbije.
Ugovor o kreditu za ovaj projekat sa kineskom Eksim bankom.
Projekat izgradnje pruge za velike brzine između Novog Sada i Subotice obuhvata trasu dvokolosečne pruge i stanice sa objektima na pruzi, rekonstrukciju i modernizaciju železničkih čvorova Novi Sad, Vrbas i Subotica, denivelaciju ukrštanja pruge sa drumskim i pešačko-biciklističkim stazama, kao i ugradnju elektrotehničke infrastrukture koja omogućava bezbedno odvijanje saobraćaja projektovanim brzinama i uvođenje evropskog sistema upravljanja železničkim saobraćajem.
Pruga Novi Sad – Subotica duga je 108,2 kilometra i na toj trasi biće izgrađeno ukupno 49 podvožnjaka, nadvožnjaka i sličnih objekata.
Projektom je predviđena rekonstrukcija devet železničkih stanica, (Novi Sad, Sajlovo, Kisac, Stepanovićevo, Zmajevo, Backa Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica), kao i tri nove stanice sa staničnim kapacitetima (Rumenka, Vrbas i Lovćenac). U Vrbasu će biti izgrađen i vijadukt dužine 1,6 kilometra.
Projekat modernizacije pruge Novi Sad – Subotica podrazumeva primenu evropskih standarda interoperabilnosti.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala