https://lat.sputnikportal.rs/20211026/nije-haljina--sta-onda-predstavlja-zenski-znak-na-vratima-toaleta-1130998588.html
Nije haljina – šta onda predstavlja ženski znak na vratima toaleta?
Nije haljina – šta onda predstavlja ženski znak na vratima toaleta?
Sputnik Srbija
Muški znak ima pantalone, ženski ima haljinu - barem smo tako mislili do nedavno, dok firma "Aksosoft" iz Arizone nije napravila kampanju koja ima cilj... 26.10.2021, Sputnik Srbija
2021-10-26T21:57+0200
2021-10-26T21:57+0200
2021-10-26T21:57+0200
toalet
stil života
društvo
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110387/02/1103870287_0:0:2001:1125_1920x0_80_0_0_bb61870c87d149fba3da1c27892c0434.jpg
Tako su u sklopu kampanje i otkrili da zapravo nikada nije bilo reč o haljini na ženskom znaku za toalet.Jedna od predstavnica kompanije "Aksosoft" potvrdila je da haljina u obliku trougla na ženskom znaku za toalet, nikada zapravo nije ni predstavljala haljinu.Reč je o plaštu, koji je trebalo da poruči da žene mogu biti superheroji, piše Miror.Njihova kampanja "To nikada nije bila haljina" (It was never a dress) ima cilj da podstakne razgovore o prihvatanju žena u bilo kom zanimanju. Nije reč samo o jednakosti polova, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u brojnim zanimanjima, preneo je DDL.
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110387/02/1103870287_0:0:1945:1459_1920x0_80_0_0_917232af9c1091724f810ebf050e6eeb.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
toalet, stil života, društvo
toalet, stil života, društvo
Nije haljina – šta onda predstavlja ženski znak na vratima toaleta?
Muški znak ima pantalone, ženski ima haljinu - barem smo tako mislili do nedavno, dok firma "Aksosoft" iz Arizone nije napravila kampanju koja ima cilj izjednačavanje polova u određenim muškim zanimanjima.
Tako su u sklopu kampanje i otkrili da zapravo nikada nije bilo reč o haljini na ženskom znaku za toalet.
Jedna od predstavnica kompanije "Aksosoft" potvrdila je da haljina u obliku trougla na ženskom znaku za toalet, nikada zapravo nije ni predstavljala haljinu.
Reč je o plaštu, koji je trebalo da poruči da žene mogu biti superheroji, piše Miror.
“U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina”, rekli su iz firme "Aksosoft".
Njihova kampanja "To nikada nije bila haljina" (It was never a dress) ima cilj da podstakne razgovore o prihvatanju žena u bilo kom zanimanju. Nije reč samo o jednakosti polova, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u brojnim zanimanjima,
preneo je DDL.