https://lat.sputnikportal.rs/20211008/nova-zabrana-gugla-nema-zarade-od-laznih-tvrdnji-o-klimatskim-promenama-1130508724.html
Nova zabrana Gugla: Nema zarade od „lažnih tvrdnji o klimatskim promenama“
Nova zabrana Gugla: Nema zarade od „lažnih tvrdnji o klimatskim promenama“
Sputnik Srbija
Nova zabrana Gugla: Nema zarade od „lažnih tvrdnji o klimatskim promenama“
2021-10-08T16:21+0200
2021-10-08T16:21+0200
2021-10-08T16:21+0200
svet
svet
gugl
klimatske promene
svet – politika
nauka i tehnologija
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111102/98/1111029866_0:211:2963:1877_1920x0_80_0_0_07c2d3e63b20d60009c3b87e2c20e590.jpg
Kompanija je objavila na svom blogu da će nova mera biti primenjena i na Jutjubu, koji je prošle nedelje najavio opsežno suzbijanje dezinformacija o vakcinama. Iz Gugla su saopštili da se Jutjub sadržaji sa „lažnim tvrdnjama o klimatskim promenama“ tako neće moći da se monetizuju.Novim merama će se „zabraniti reklamiranje i monetizacija sadržaja koji je u suprotnosti sa ustanovljenim naučnim konsenzusom o postojanju i uzrocima klimatskih promena“, navodi se u Guglovom blogu.Ograničenja će biti uvedena na sadržaje u kojima se klimatske promene nazivaju obmanom ili u kojima se negira da su emisije gasova sa efektom staklene bašte i ljudske aktivnosti doprinele dugoročnom zagrevanju zemlje.Iz Gugla su objasnili da će koristiti automatizovane alate i ljude recenzente za sprovođenje nove mere kada ona stupi na snagu u novembru.Ova kompanija, jedan od dva dominantna igrača u globalnoj industriji digitalnih oglasa, prošle godine je zaradila 147 milijardi dolara prihoda od oglasa.
https://lat.sputnikportal.rs/20210929/brutalnom-cenzurom-zapad-ratuje-protiv-oaza-drugacijeg-misljenja-vodeci-svet-u-totalitarizam-1130269153.html
https://lat.sputnikportal.rs/20210820/veliki-brat-vas-posmatra-zapad-se-pretvara-u-drustvo-totalnog-nadzora-1128567830.html
https://lat.sputnikportal.rs/20210424/rusija-optuzila-jutjub-za-redovno-cenzurisanje-ruskih-medija-1125174839.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111102/98/1111029866_89:0:2872:2087_1920x0_80_0_0_3c47bb792ca231307134c5c6c28161a8.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
gugl, gugl oglasi, gugl oglašavanje, gugl eds, gugl ads, klimatske promene, gugl zabrana, gugl cenzura, google ads, lažne tvrdnje, faktčekeri, cenzura, cenzura na guglu, gugl, gugl oglasi, gugl oglašavanje, gugl eds, gugl ads, klimatske promene, gugl zabrana, gugl cenzura, google ads, lažne tvrdnje, faktčekeri, cenzura, cenzura na guglu
gugl, gugl oglasi, gugl oglašavanje, gugl eds, gugl ads, klimatske promene, gugl zabrana, gugl cenzura, google ads, lažne tvrdnje, faktčekeri, cenzura, cenzura na guglu, gugl, gugl oglasi, gugl oglašavanje, gugl eds, gugl ads, klimatske promene, gugl zabrana, gugl cenzura, google ads, lažne tvrdnje, faktčekeri, cenzura, cenzura na guglu
Nova zabrana Gugla: Nema zarade od „lažnih tvrdnji o klimatskim promenama“
Kompanija Gugl će zabraniti objavu digitalnih oglasa koji „promovišu lažne tvrdnje o klimatskim promenama“ pored drugih oglasa, čime se nada da će tako ograničiti prihode onih koji negiraju klimatske promene i zaustaviti širenje dezinformacija na svojim platformama.
Kompanija je
objavila na svom blogu da će nova mera biti primenjena i na
Jutjubu, koji je prošle nedelje najavio opsežno
suzbijanje dezinformacija o vakcinama. Iz Gugla su saopštili da se Jutjub sadržaji sa „lažnim tvrdnjama o klimatskim promenama“ tako neće moći da se
monetizuju.
„Sve više naših oglašivača i medijskih partnera obratilo nam se direktno izrazvši zabrinutost zbog oglasa koji se objavljuju pored njihovih, a promovišu netačne tvrdnje o klimatskim promenama. Oglašivači jednostavno ne žele da se njihovi oglasi prikazuju pored takvog sadržaja“, navodi Gugl, a
prenosi agencija AP.
Novim merama će se „zabraniti reklamiranje i monetizacija sadržaja koji je u suprotnosti sa ustanovljenim naučnim konsenzusom o postojanju i uzrocima klimatskih promena“, navodi se u Guglovom blogu.
Ograničenja će biti uvedena na sadržaje u kojima se klimatske promene nazivaju obmanom ili u kojima se negira da su emisije gasova sa efektom staklene bašte i ljudske aktivnosti doprinele dugoročnom zagrevanju zemlje.
Iz Gugla su objasnili da će koristiti automatizovane alate i ljude recenzente za sprovođenje nove mere kada ona stupi na snagu u novembru.
Ova kompanija, jedan od dva dominantna igrača u globalnoj industriji digitalnih oglasa, prošle godine je zaradila 147 milijardi dolara prihoda od oglasa.