00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
NEDELJNI PREGLED
Najvažniji događaji iz prethodnih 7 dana
13:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Beba i Lola „Beogradski igrački centar“: Energija među ljudima je najveći pokretač
16:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Pjaf“
16:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Kako izgleda poluvekovno druženje sa gitarom
17:00
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
Subvencije od 20.000 evra za krov nad glavom porodicama sa decom
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
SVET
Najnovije vesti iz sveta

Nova zabrana Gugla: Nema zarade od „lažnih tvrdnji o klimatskim promenama“

© AP Photo / Jens MeyerGugl
Gugl - Sputnik Srbija, 1920, 08.10.2021
Pratite nas
Kompanija Gugl će zabraniti objavu digitalnih oglasa koji „promovišu lažne tvrdnje o klimatskim promenama“ pored drugih oglasa, čime se nada da će tako ograničiti prihode onih koji negiraju klimatske promene i zaustaviti širenje dezinformacija na svojim platformama.
Kompanija je objavila na svom blogu da će nova mera biti primenjena i na Jutjubu, koji je prošle nedelje najavio opsežno suzbijanje dezinformacija o vakcinama. Iz Gugla su saopštili da se Jutjub sadržaji sa „lažnim tvrdnjama o klimatskim promenama“ tako neće moći da se monetizuju.
„Sve više naših oglašivača i medijskih partnera obratilo nam se direktno izrazvši zabrinutost zbog oglasa koji se objavljuju pored njihovih, a promovišu netačne tvrdnje o klimatskim promenama. Oglašivači jednostavno ne žele da se njihovi oglasi prikazuju pored takvog sadržaja“, navodi Gugl, a prenosi agencija AP.
Novim merama će se „zabraniti reklamiranje i monetizacija sadržaja koji je u suprotnosti sa ustanovljenim naučnim konsenzusom o postojanju i uzrocima klimatskih promena“, navodi se u Guglovom blogu.
Ograničenja će biti uvedena na sadržaje u kojima se klimatske promene nazivaju obmanom ili u kojima se negira da su emisije gasova sa efektom staklene bašte i ljudske aktivnosti doprinele dugoročnom zagrevanju zemlje.
Iz Gugla su objasnili da će koristiti automatizovane alate i ljude recenzente za sprovođenje nove mere kada ona stupi na snagu u novembru.
Ova kompanija, jedan od dva dominantna igrača u globalnoj industriji digitalnih oglasa, prošle godine je zaradila 147 milijardi dolara prihoda od oglasa.
Sputnjik i RT - cenzura  - Sputnik Srbija, 1920, 29.09.2021
DRUŠTVO
Brutalnom cenzurom Zapad ratuje protiv „oaza drugačijeg mišljenja“, vodeći svet u totalitarizam
Nadzor - Sputnik Srbija, 1920, 20.08.2021
Veliki brat vas posmatra: Zapad se pretvara u društvo totalnog nadzora
Jutjub logo - Sputnik Srbija, 1920, 24.04.2021
Rusija optužila Jutjub za redovno cenzurisanje ruskih medija
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala