Sedam stvari koje treba da radite ako ceo dan sedite na poslu

CC0 / Pixabay / Problemi na poslu
Problemi na poslu - Sputnik Srbija, 1920, 18.08.2021
Pratite nasTelegramOdyssey
Duže vreme sedenja moglo bi da prouzrokuje različite negativne zdravstvene ishode, uključujući rak, bolesti srca… Nedavno je studija objavljena u časopisu “Sport Sciences for Health” otkrila da bi duže sedenje moglo da ima negativne učinke na mentalno zdravlje.
Zaključak je da stalno sedenje za stolom ili na kauču negativno utiče na ljudsko telo, prenosi Bankar.me.
Ovi saveti i trikovi pomoći će vam da tokom dana ili radnog vremena protegnete malo noge i dignete se sa stolice.

Nakon svakog obroka prošetajte 10 minuta

Krećite se posle jela. Ova praksa održava nivo šećera u krvi stabilnom, što će vam pomoći da održite hormone u ravnoteži. Podržava metabolizam i pomaže u probavi. Redovno hodanje može da pomogne u ublažavanju simptoma anksioznosti i depresije. Šetnja vam nudi blagodeti za fizičko zdravlje, a istovremeno poboljšava emocionalno blagostanje.

Istegnite se 5 minuta stojeći

Ako satima dugo sjedite, ustanite i istegnite. To će vam pomoći da se riješite stresa, da se malo protegnete i budete fleksibilni.

Zaplešite

Neka vas ples odmori i pusti. Ples uz jednu od vaših omiljenih melodija ne samo da vas pokreće, već ima i neverovatna svojstva koja podižu raspoloženje. Od plesanja imate fizičke i psihičke koristi.

Očistite svoj prostor

Odvojite nekoliko minuta u danu za čišćenje okoline. Ne samo da ćete se pokrenuti, već i studije pokazuju da čisti prostor može da pomogne u podizanju energije i može da razbistri um.
CC0 / / Dugo sedenje na poslu ima brojne negativne posledice po zdravlje
IT kompanija - Sputnik Srbija, 1920, 18.08.2021
Dugo sedenje na poslu ima brojne negativne posledice po zdravlje
Postavite podsetnike ili alarme
Znate li koliko dugo zapravo sedite? Tako je lako zaokupiti se poslom ili gledati svoju omiljenu seriju, a da ni sami ne shvatite da sedite satima. Poruka upozorenja, alarm koji vibrira ili zvučni signal verovatno će privući vašu pažnju, pa ćete shvatiti da bi bilo dobro da se ustanete.

Pokušajte da stojite dok radite

Ako radite na poslu koji zahteva da ceo dan sedite za računarom, razmislite o tome da uzmete profesionalni, dizajnirani sto za sedenje i stajanje. Ako ne možete da priuštite nešto bolje, onda probajte s vremena na vreme da se podignite i postavite možda laptop na šank ili nešto slično. Bilo bi dobro kada biste mogli da uložite u bar bolju stolicu.

Ustanite tokom svakog telefonskog poziva

Ustanite svaki put kad bi trebalo da pošaljete poruku na mobilnom. Ako ste u kancelariji, ustanite kad vam neko dođe do stola. Ako radite od kuće, svaki sat vremena odvojite pet minuta da ustanete i prošetate.

Gde inače sedite probajte da stojite

U javnom prevozu, tokom druženja, pisanja teksta ili upućivanja poziva – ustanite i prošetajte kad god možete, piše Mind Body Green.
Kontinenti na Zemlji - Sputnik Srbija, 1920, 21.06.2021
Pitanje koje milijarder postavlja svima na razgovoru za posao /video/
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala