00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
U kolačima ekstrakt vanile proizveden od nafte
16:00
30 min
VESTI (repriza)
Da li je predlog za „briselsko-ohridski sporazum“ novo mutant rešenje Zapada za Kosovo?
16:30
30 min
NOVI SPUTNJIK POREDAK
Američki ATAKAMS i nova nuklearna doktrina Rusije
17:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Dogodine poskupljuje putarina?

© Tanjug / TANJA VALICPetlja "Batajnica" na auto-putu Beograd-Novi Sad
Petlja Batajnica na auto-putu Beograd-Novi Sad - Sputnik Srbija, 1920, 15.08.2021
Pratite nas
Vršilac dužnosti direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak rekao je da se ove godine cena putarina na srpskim putevima verovatno neće menjati, mada je najniža u regionu.
Drobnjak je, komentarišući navode o mogućem povećanju putarina, za Tanjug rekao da je samo u februaru bilo manje korekcije od jedan odsto i da će on tražiti povećanje od pet odsto za sledeću godinu.
“Putarina za 220 kilometara od Beograda do Niša košta 1.000 dinara, što je osam evra, dok je u susednoj Hrvatskoj za sličnu relaciju 20 evra, a oni su je u sezoni podigli bar za 20 odsto”, naveo je direktor Puteva Srbije.
On je objasnio da se novac od putarina koristi za održavanje saobraćajnica, ne samo autoputeva već i lokalnih, što je ukupno 15.750 kilometara.
Direktor Puteva Srbije potvrdio je i da se u cilju povećanja bezbednosti saobraćaja radi na projektu uvođenja naplate putarine za kamione teže od 12,5 tona na magistralnim putevima, kako bi se oni usmerili na autoputeve.
“Tražili smo da kamioni plaćaju putarine na magistralnim putevima ili onima prvog reda pre svega zbog bezbednosti, da smanjimo broj nastradalih na Ibarskoj magistrali, jer šleperi ne mogu da idu ovim putem, treba da idu auto-putem, a radimo i na projektu da teretna vozila plaćaju pređene kilometre fakturisanjem preko portala i uređaja za elektronsku naplatu”, objasnio je Drobnjak.
On je istakao i da se u Srbiji trenutno gradi oko 1.000 kilometara puteva. Napomenuo je i da je potrebno više stručne radne snage, kao što su rukovaoci građevinskim mašinama i zanatski radnici na izgradnji putne infrastrukture i mostova, što je dobro plaćen posao.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala