https://lat.sputnikportal.rs/20210811/turisticka-organizacija-srbije-na-tenderu-trazi-40-influensera-1128357090.html
Turistička organizacija Srbije na tenderu traži 40 influensera
Turistička organizacija Srbije na tenderu traži 40 influensera
Sputnik Srbija
Turistička organizacija Srbije na tenderu traži 40 influensera
2021-08-11T07:53+0200
2021-08-11T07:53+0200
2021-08-25T12:08+0200
ekonomija
turistička organizacija srbije
influenseri
turizam i trgovina
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0a/12/1123613130_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_e050c68bd319b2ea6bf9922a2e85349d.jpg
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakteristikama tendera.„Društvene mreže kao što su Instagram, Fejsbuk, Tviter, Jutjub i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše u javnoj nabavci, prenosi Nova ekonomija.Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.
https://lat.sputnikportal.rs/20201013/novi-poreski-udar-na-meti-jutjuberi-influenseri-onlajn-kladionice-1123574163.html
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0a/12/1123613130_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_217b3c27139c3307c40a97ac53805a8a.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
turistička organizacija srbije, influenseri, tender, javna nabavka, društvene mreže, fejsbuk, tik tok, tviter, instagram, turistička organizacija srbije, influenseri, tender, javna nabavka, društvene mreže, fejsbuk, tik tok, tviter, instagram, facebook, instagram, tiktok, twitter, turistička organizacija srbije twitter, turistička organizacija srbije facebook, srbija, turizam
turistička organizacija srbije, influenseri, tender, javna nabavka, društvene mreže, fejsbuk, tik tok, tviter, instagram, turistička organizacija srbije, influenseri, tender, javna nabavka, društvene mreže, fejsbuk, tik tok, tviter, instagram, facebook, instagram, tiktok, twitter, turistička organizacija srbije twitter, turistička organizacija srbije facebook, srbija, turizam
Turistička organizacija Srbije na tenderu traži 40 influensera
07:53 11.08.2021 (Osveženo: 12:08 25.08.2021) Turistička organizacija Srbije raspisala je javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke organizacije Srbije. Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje
digitalnih kanala promocije,
navodi se u tehničkim karakteristikama tendera.
„
Društvene mreže kao što su Instagram, Fejsbuk, Tviter, Jutjub i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše u javnoj nabavci,
prenosi Nova ekonomija.
Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.
Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.