Turistička organizacija Srbije na tenderu traži 40 influensera

CC0 / / Zavisnost od društvenih mreža
Zavisnost od društvenih mreža - Sputnik Srbija, 1920, 11.08.2021
Pratite nasTelegramOdyssey
Turistička organizacija Srbije raspisala je javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke organizacije Srbije. Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakteristikama tendera.
Društvene mreže kao što su Instagram, Fejsbuk, Tviter, Jutjub i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše u javnoj nabavci, prenosi Nova ekonomija.
Evro - Sputnik Srbija, 1920, 13.10.2020
Novi poreski udar: Na meti jutjuberi, influenseri, onlajn kladionice
Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.
Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala