00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Kako sa zaposlenima razgovarati o povišici: Četiri saveta zlata vredna

CC0 / / Menadžer
Menadžer - Sputnik Srbija, 1920, 04.08.2021
Pratite nas
Biti svestan svoje vrednosti i znati je unovčiti trebalo bi da bude osnažujuće iskustvo. No zahtev za povišicom može da stvori anksioznost, a ako ste još pri tome žena koja se bori protiv razlika u platama, tenzije oko povišice mogle bi biti još intenzivnije.
Menadžeri iz različitih industrija podelili su savete kako poslodavci mogu podržati sve u svojoj kancelariji, a sa svrhom da razgovori o povišici budu produktivni i pozitivni – bez obzira na ishod.

Vežbajte empatiju

„Razgovor o novcu lako može da postane emocionalno nabijen. Menadžeri bi trebalo da uspostave atmosferu dijaloga i da jasno komuniciraju o očekivanjima od zaposlenih i jasnih ciljeva“, objašnjava Ani Din, suosnivač tehnološkog startapa „Verk“.
Kaže da se ne sme zaboraviti da se ti razgovori odnose na potrebe ljudi koji rade za vas. Saosećanje i spremnost za slušanje mnogo će pomoći, čak i ako se zahtev za povišicu ne može odmah odobriti.
„Mogli biste otkriti da zaposleni ne ispunjava svoje ciljeve jer se oseća potrošenim ili nema pristup fleksibilnosti koja mu je potrebna da radi najbolje što može“, dodaje Din.
Istraživanje u „Verku“ dokazalo je da će verovatnije zaposleni, kada imaju pristup fleksibilnosti, ispuniti i premašiti svoje ciljeve – što ih u konačnom dovodi u bolji položaj kada traže povišicu.

Dajte zasluženu pohvalu

„Najvažnija stvar koju bi menadžer trebalo da učini jeste da osnaži svoje zaposlene“, objašnjava Aleksandra Šrecengost iz jedne porodične firme. Razgovor o postignutim ciljevima uvek je dobra stvar, dok se istovremeno pruža konstruktivna kritika. Mora se uzeti u obzir ono što je zasluženo. Ako je član tima izašao izvan okvira svog posla, trebalo bi da bude nagrađen za to jer ga to osnažuje.
Dobar menadžer treba da podstiče potencijal zaposlenih, jer je to jedini način na koji mogu evoluirati u višu ulogu. Osmotrite njihove interese i pomozite im da napreduju. Mnogi menadžeri ne shvataju koliko je to važno ohrabriti zaposlene.

Podstaknite otvorenu komunikaciju

Najbolji pristup je da osigurate da razgovor ne bude iznenađenje. Ako menadžer i zaposleni redovno prate kontrolne tačke za napredak, menadžeru neće biti šok kada ga zaposleni upita za povišicu. Važno je da postavi projekt profesionalnog razvoja u kojem se razvijaju veštine zaposlenih u skladu s potrebama firme. Ako u svoj tim ulažete tokom cele godine, njihov set veština će biti povećan i poboljšan, pa će i povišice biti lako podeliti, prenosi Blic biznis.

Važnost komunikacije

Otvorena, iskrena komunikacija s nadređenima je presudna. Ako se uspostavi okruženje poverenja, pristupi raspravama oko tema koje bi mogle izazvati anksioznost, poput plate, biće puno lakši. Podstaknite saradnike da sa svojim nadređenima podele svoju motivaciju. To može biti povišica, više slobodnog vremena, fleksibilnost rasporeda – šta god da je u pitanju, važno je da su menadžeri upoznati s time.
Devojka koristi biometrijsku verifikaciju na mobilnom telefonu - Sputnik Srbija, 1920, 26.06.2021
Postavljene kamere – samo iskreno srećni mogu u kancelarije
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala