00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
VESTI (repriza)
Zašto bi Ričard Grenel mogao da ima ključnu ulogu u okončanju sukoba u Ukrajini?
16:30
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Pet kompanija koje će Lebrona učiniti milijarderom

© AFP 2023 / MATT WINKELMEYERLebron Džejms na promociji filma Spejs Džem 2
Lebron Džejms na promociji filma Spejs Džem 2 - Sputnik Srbija, 1920, 09.07.2021
Pratite nas
Status Lebrona Džejmsa među aktuelnom košarkaškom elitom nema premca, jer ono što je učinio tokom svoje 18-ogodišnje karijere u NBA čini se nestvarnim. Ali, ono što je „Kralj“ uspeo da uradi van terena jednako je impresivno.
Četvorostruki MVP i isto toliko puta šampion najjače košarkaške lige na svetu, tokom svoje karijere konstantno je bio jedan od najvredonosnijih sportista u svim sportovima kada je reč o marketinškim uslugama.
Iako upotreba sportista u reklamne svrhe odavno nije ništa novo, način na koji je Lebron sebe koristio ne samo kao glumac već i kao partner, potpuno je drugačiji.
Džejms nije samo tipični sportista koji se pojavljuje u reklamama obično poručujući potrošačima da kupe određeni proizvod, on je u određenom smislu postao deo samog proizvoda, a u mnogim slučajevima on je taj koji ima koristi od svega toga.
Još sa 18 godina dok je igrao u Sent Vinsent-Sent Meri koledžu u Ohaju, postao je mejnstrim zvezda sveta košarke. Već tada našao se na naslovnici „Sports Ilustrejtid“ sportskih novina, njegove utakmice prenosio je ESPN, i svaki analitičar u zemlji ga je smatrao novim Majklom Džordanom.
Zatim su se najveće kompanije koje prodaju obuću. Adidas, Ribok, Najk, svi su želeli Lebrona da nosi njihove patike na utakmicama, a iako Najk nije bio najveći ponuđač Džejms je odabrao ovaj brend s obzirom da je odrastao sanjajući da nosi njihove patike.
Upravo je Najk najpoznatiji brend koji Džejms promoviše godinama unazad, trenutno je dizajnirano 18 patika sa njegovim potpisom, pored 14 verzija njegovih plej-of patika nazvanih 'Vojnik' i pregršt drugih izdanja.
Ali, to je daleko od jedinog brenda sa kojim je sarađivao tokom igračke karijere, te dok ima tradicionalne ugovore sa kompanijama poput AT&T, Pepsi i Kalm, on takođe poseduje kapital u pet kompanija.

Fenvej Sports Grup

Nedavno je objavljeno da su  Džejms i njegov poslovni partner Maverik Karter postali vlasnici Boston Red Soksa (bejzbol tim iz Bostona). To je omogućeno zahvaljujući njihovom ulaganju  i partnerstvu u Fenvej Sports Grupi. Džejms takođe ima udela u vlasništvu fudbalskog kluba Liverpul, i sada će biti u mogućnosti da zajedno sa Karterom učestvuje u glavnim odlukama koje donose franšize.

SpringHil Entertejment

SpringHil Entertejment je još jedna kompanija koju poseduje Džejms, i predstavlja njegov ulaz u filmsku industriju. Naziv SpringHil vezuje se za mesto stanovanja u kom je proveo deo svog detinjstva.
Ova kompanija je proizvela filmove poput najnovijeg nastavka kultnog ostvarenja Spejs Džem u kom upravo Džejms igra glavnu ulogu.

Aninteraptid

Kada je novinarka Foks njuza Laura Ingrehem raspravljala o političkim stavovima Džejmsa, svoj govor je završila frazom „ćuti i driblaj“. Taj momenat je pomogao da se podstakne Lebronova sposobnost da kontroliše sopstveni medijski narativ tako što će da stvori medijsku kompaniju. Aninteraptid je platforma na kojoj sportisti mogu da pričaju sopstvene priče. Počela je sa kratkim videima na Tviteru ili Instagramu, a sada je evoluirala u podkaste i dugometražne filmove. Sa sloganom „Više od sportiste“, omogućava atletama da iskažu ko su oni zaista.

Blejz Pica

Džejms je ušao u priču sa picom 2012. godine kada su on i njegovi partneri napravili malu investiciju u brend Blejz Pica. Grupa investitora uložila je oko milion dolara u mali lanac picerija koji je ubrzo eksplodirao.
Sada se može videti kako Džejms s vremena na vreme tvituje o Blejz pici dok njegova investicija u kompaniju i dalje raste. Postojao je čak i video na kom Lebron radi u jednoj ovakvoj piceriji predstavljajući se kao Ron dok je iza šaltera usluživao kupce.

Leder

Ovo je možda poslednje poznato vlasništvo legendarnog košarkaša, ali Džejms i njegov trener Majk Mancijas stvorili su Leder koji predstavlja sportsko nutritivnu kompaniju posvećenu postizanju visokih performansi, odnosno kompaniju koja se bavi prodajom odobrenih suplemenata za dnevnu upotrebu. Zanimljivost je da je u ovom poduhvatu Džejms partner sa legendarnim bodibilderom Arnoldom Švarcenegerom.
„Belci nas ne žele, tu je samo jedan Bosanac“
Šok za „kralja“ – eliminisani aktuelni šampioni!
Tramp reagovao zbog ponašanja ljubitelja Klintonovih: On je rasista! /foto/
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala