00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Svet nastao ispod Gogoljevog šinjela
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Naučnici otkrili šta odaje preljubnike

© Foto : PixabayBiznismen
Biznismen - Sputnik Srbija, 1920, 02.07.2021
Pratite nas
Nevera, varanje, preljuba i afere nisu samo zanimljivi scenaristima bizarnih rijalitija, nego i naučnicima. Prepoznavanjem onih koji „švrljaju“ bave se istraživači na raznim univerzitetima i institutima, a najnovija studija stiže sa Univerziteta Mičigen i objavljena je u stručnom časopisu „Personaliti end soušl sajkolodži buliten“.
Ukratko – da prepoznate preljubnika ne morate mu potajno kopati po telefonu, detektivski proučavati društvene mreže ili „provaljivati“ šifru na računaru. Dovoljno je pogledati njegovu odeću.
Naime, ekipa iz Mičigena utvrdila je da su muškarci koji nose odeću s velikim oznakama brenda, majice s kojih „vrišti“ golemi logo, skloniji neveri. Ili, kako kažu „više ulažu u zavođenje, manje u potencijalno roditeljstvo“ i više ih zanimaju kratke veze s naglaskom na seksu.
Drugi cilj ove studije koju je predvodio evolucijski psiholog Daniel Kruger bio je da utvrdi da li muškarci koji nose napadniju odeću privlačniji ženama ili žene privlače muškarci koji su bogati i mogu im osigurati stabilnu finansijsku budućnost.
Studija se usredsredila na poznati brend „Ralf Loren“ i njihove polo-majice s malenim logom konja, te majice na kojima je taj znak znatno veći. Ispitanici su birali koju bi odeću nosili u određenim situacijama poput zabava i različitih društvenih okupljanja.
Na temelju rezultata istraživači su zaključili da što je veći logo, to je veća verovatnoća da će muškarac biti preljubnik.Takvi muškarci su manje zainteresovani za dugotrajne romantične odnose. Manje ih privlače žene koje žele ozbiljne veze na duge staze, naspram muškaraca koji nose majice na kojima je logo malen.
Žene koje su učestvovale u istraživanju, prema Krugerovim rečima, nisu bile iznenađene rezultatima. Ipak, istraživači upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se rezultat njihovog rada definitivno potvrdio, prenosi „Jutarnji“.
Pročitajte još:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala