https://lat.sputnikportal.rs/20210604/barska-pruga-po-ruskom-projektu-strucnjaci-rzd-internesnl-zavrsili-istrazivanja-za-rekonstrukciju-1125523138.html
Barska pruga po ruskom projektu: Stručnjaci „RŽD Internešnl“ završili istraživanja za rekonstrukciju
Barska pruga po ruskom projektu: Stručnjaci „RŽD Internešnl“ završili istraživanja za rekonstrukciju
Sputnik Srbija
Kompanija „RŽD Internešnl“ u potpunosti je završila istraživanja na dve primarne deonice za projektovanje rekonstrukcije pruge Valjevo – Vrbnica – državna granica... 04.06.2021, Sputnik Srbija
2021-06-04T14:02+0200
2021-06-04T14:02+0200
2021-09-02T13:28+0200
ekonomija
vesti
pruga beograd-bar
obnova
ržd internešnl
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110728/74/1107287402_0:78:1500:922_1920x0_80_0_0_bd50a31fcc39480de07a4ae62bda471d.jpg
Kompanija „RŽD Internešnl“ predala je investitoru, kompaniji „Infrastruktura železnice Srbije“ idejna rešenja za projekat rekonstrukcije prioritetnih deonica pruge Valjevo – Vrbnica – državna granica sa Crnom Gorom.Dokument obuhvata tehničku ponudu za sve elemente železničke infrastrukture, uključujući kolosek, SS, veze i telekomunikacije, zgrade, tunele, mostove i propuste, kontaktnu mrežu, na deonicama Zlatibor – Priboj – Prijepolje ukupne dužine oko 60 kilometara.Kako se dodaje, nastavlja se pregled ostalih deonica pruge. Istraživanja se obavljaju uz primenu savremenih tehnologija za skeniranje železničke pruge i susedne infrastrukture kako bi se dobili maksimalno detaljni podaci o stvarnom stanju objekata.Pruga Valjevo – Vrbnica – državna granica sa Crnom Gorom čini deo jednokolosečne elektrifikovane pruge Beograd-Bar, koja je izgrađena 1951–1976. godine.Pruga je trenutno u nezadovoljavajućem stanju, i maksimalna dozvoljena brzina je ponegde ograničena na 30-50 kilometara na čas. Postoji mnogo nestabilnih kosina i planinskih padina, dešavaju se odroni. Među veštačkim objektima deonice nalazi se 139 tunela, 121 most, 642 propusta, od kojih većina zahteva kapitalni remont, navode iz „RŽD Internešnl“.„RŽD Internešnl“ izrađuje projekat rekonstrukcije i modernizacije pruge Valjevo – Vrbnica – državna granica sa Crnom Gorom dužine 210 kilometara u okviru Aneksa uz Ugovor, koji je zaključen u januaru 2019. godine. Ugovor predviđa izvođenje čitavog kompleksa inženjerskih istraživanja, što će omogućiti da se projektuje remont pruge, kako u cilju povećanja bezbednosti prevoza, tako i u cilju povećanja propusne moći pruge, koja ima veliki međunarodni, regionalni i nacionalni značaj.
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/110728/74/1107287402_84:0:1417:1000_1920x0_80_0_0_74f4621ecb19cb434cfbb5cb64068e05.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, vesti, pruga beograd-bar, obnova, ržd internešnl
ekonomija, vesti, pruga beograd-bar, obnova, ržd internešnl
Barska pruga po ruskom projektu: Stručnjaci „RŽD Internešnl“ završili istraživanja za rekonstrukciju
14:02 04.06.2021 (Osveženo: 13:28 02.09.2021) Kompanija „RŽD Internešnl“ u potpunosti je završila istraživanja na dve primarne deonice za projektovanje rekonstrukcije pruge Valjevo – Vrbnica – državna granica sa Crnom Gorom
Kompanija „RŽD Internešnl“ predala je investitoru, kompaniji „Infrastruktura železnice Srbije“ idejna rešenja za projekat rekonstrukcije prioritetnih deonica pruge Valjevo – Vrbnica – državna granica sa Crnom Gorom.
Dokument obuhvata tehničku ponudu za sve elemente železničke infrastrukture, uključujući kolosek, SS, veze i telekomunikacije, zgrade, tunele, mostove i propuste, kontaktnu mrežu, na deonicama Zlatibor – Priboj – Prijepolje ukupne dužine oko 60 kilometara.
Stručnjaci „RŽD Internešnl“ preporučili su da se već sada ojača tunel „Sopotnica“, koji je u havarisanom stanju. Priprema se odgovarajuća ponuda za izvođenje radova, saopšteno je iz „RŽD Internešnl“.
Kako se dodaje, nastavlja se pregled ostalih deonica pruge. Istraživanja se obavljaju uz primenu savremenih tehnologija za skeniranje železničke pruge i susedne infrastrukture kako bi se dobili maksimalno detaljni podaci o stvarnom stanju objekata.
„Vršimo sveobuhvatna ispitivanja stanja infrastrukture i veštačkih objekata na pruzi, koristeći najsavremenije metode za prikupljanje podataka, kao što je 3D-skeniranje i snimanje geodetskim dronom, procenjujemo rizike i mogućnosti za odabir najefikasnijih rešenja. Sva ispitivanja se vrše u skladu sa evropskim normama i standardima“, rekao je direktor ogranka „RŽD Internešnl“ u Srbiji Mansurbek Sultanov.
Pruga Valjevo – Vrbnica – državna granica sa Crnom Gorom čini deo jednokolosečne elektrifikovane pruge Beograd-Bar, koja je izgrađena 1951–1976. godine.
Pruga je trenutno u nezadovoljavajućem stanju, i maksimalna dozvoljena brzina je ponegde ograničena na 30-50 kilometara na čas. Postoji mnogo nestabilnih kosina i planinskih padina, dešavaju se odroni. Među veštačkim objektima deonice nalazi se 139 tunela, 121 most, 642 propusta, od kojih većina zahteva kapitalni remont, navode iz „RŽD Internešnl“.
„RŽD Internešnl“ izrađuje projekat rekonstrukcije i modernizacije pruge Valjevo – Vrbnica – državna granica sa Crnom Gorom dužine 210 kilometara u okviru Aneksa uz Ugovor, koji je zaključen u januaru 2019. godine. Ugovor predviđa izvođenje čitavog kompleksa inženjerskih istraživanja, što će omogućiti da se projektuje remont pruge, kako u cilju povećanja bezbednosti prevoza, tako i u cilju povećanja propusne moći pruge, koja ima veliki međunarodni, regionalni i nacionalni značaj.