„To je igra“ – kako je NBA napredovala, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu

© Foto : NBA / "That's the game" kampanjaNBA košarkaši Džulijus Rendl i Džon Kolins
NBA košarkaši Džulijus Rendl i Džon Kolins - Sputnik Srbija, 1920, 21.05.2021
Pratite nas
NBA je u petak 21. maja otkrio svoju novu globalnu brend kampanju „To je igra“, čiji se početak poklapa sa startom NBA plej-ofa koji kreće u subotu, 22. maja, i nastavlja se predstojećom 75-om jubilarnom sezonom, ističući ključne trenutke na terenu i šire, od kultnih utakmica do uticaja koji igrači imaju u zajednici.
Nova kampanja pokazuje kako je NBA napredovala u košarkaškoj igri, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu kroz istoriju lige.
„To je igra” započinje serijom od četiri televizijska spota u kojima je narator Idris Elba, dobitnik priznanja Zlatni globus i SAG, glumac, filmski stvaralac, muzičar i aktivista, uz originalnu muziku Oskarom nagrađenog producenta Jona Batiste. Poznati reditelj Emanuel Ađei režirao je spotove koji će se globalno emitovati na 15 jezika, a na odabranim tržištima lokalne slavne ličnostima biće glas kampanje.
„Kampanja 'To je igra' pokazuje više od same kulminacije igre – radi se o trenucima koji su navijače držali povezanim sa košarkom tokom prošlosti i nastaviće da ih angažuju dugo u budućnosti“, rekla je direktorka marketinga NBA Kejti Džaveri.
 
© Foto : NBA / "That's the game" kampanjaNBA košarkaši
NBA košarkaši - Sputnik Srbija, 1920, 13.07.2021
NBA košarkaši
 
 „Uzbuđeni smo što proslavljamo neverovatne igre koje nas ostavljaju zadivljenim, kao i uticajan rad igrača i timova u zajednici, i radujemo se nastavku ove priče u jubilarnoj sezoni naše 75-ogodišnjice.“
„Oduševljeni smo što sarađujemo sa NBA u kreiranju ‘To je igra' i što pomažemo da bude ispričana priča o uticaju ove igre na kulturu širom sveta, kako na terenu tako i van njega“, rekao je Džejson Kembel, izvršni kreativni direktor prevoda.
„Svaka ruka koja je doprinela ovom delu razumela je tu istinu i srećni smo što ćemo još dugo otkrivati njeno značenje u budućnost.“
Na zvaničnom Jutjub kanalu NBA objavljen je i spot za kampanju koji nas vraća u transcendentne trenutke koji su inspirisali zajednice obožavalaca širom sveta, uključujući podizanje šampionskog trofeja, učesnika drafta koji je ostvario svoj san da igra među profesionalcima, upadljiv nastup pre utakmice, uzdizanje pokreta za društvenu pravdu i druge momente koji su veći od same igre. U najzanimljivijim trenucima su se našli:
  • Rasel Vestbruk (Vašington Vizards), Kajl Kuzma (Los Anđeles Lejkers) i Dianđelo Rasel (Minesota Timbervulvs) kako pokazuju svoj neponovljivi stil.
  • Krunisanje Stefena Karija i Golden Stejt Voriorse za NBA šampione 2018.
  • Dža Morent iz Memfis Grizlisa, Lebron Džejms iz Los Anđeles Lejkersa, Janis Adetokumbo iz Milvoki Baksa i Džulijus Rendl iz Njujork Niksa dok demonstriraju svoja atraktivna zakucavanja.
  • Osmostruki NBA Ol-star Vins Karter i njegova legendarna zakucavanja na takmičenju u zakucavanju 2000. godine, i bek Jute Džez Donovan Mičel koji je odao počast Karteru na istom takmičenju 18 godina kasnije.
  • NBA Ol-star Džejlen Braun iz Boston Seltiksa, koji je na prvoj liniji borbe za rasnu jednakost, sa porukom „Sloboda“ na svom dresu tokom NBA nastavka 2020. godine, i ekipa Orlando Medžika, koja je dala prioritet podršci mladima u zajednici na centralnoj Floridi, povezujući ruke na centralnom terenu dok su se Liga i igrači zalagali za društvene promene tokom prošle godine.
This is more than basketball. It’s what connects us all and keeps us coming back for more. That’s the NBA. #ThatsGame pic.twitter.com/kQWAc3RUmu
Prvi plej-of spot nastaviće ovaj trend, podsećajući navijače zašto su trenuci plej-ofa NBA lige tako posebni. Kampanja će biti podržana u visokouticajnim medijima i proslavljena nizom aktivnosti za uključivanja fanova , među kojima su:
  •  „NBA kuća“ - tokom postsezone, neki od najrelevantnijih kreatora društvenih sadržaja i influenseri okupiće se u „NBA kući“ u Los Anđelesu kako bi kreirali snažne društvene momente, pozivajući fanove u kulturni epicentar NBA plej-ofa sa prilagođenim sadržajem i programima.
  • „Uhvati igru“ gledaj i pobedi promocija – Liga će biti domaćin promocije „gledaj i pobedi“, ohrabrujući navijače da se se uključe i dobiju priliku da osvoje neka od najpoželjnijih ličnih NBA iskustava tokom najznačajnijih događaja lige tokom poslednja dva kola doigravanja, uključujući putovanje na NBA Ol-star 2022 u Klivlend i NBA finale 2022, između ostalih vrednih nagrada i iskustava.
  • Fortnajt partnerstvo - Pored NBA opreme za svih 30 timova koji su danas u prodaji u zvaničnoj „prodavnici“, počev od 25. maja, igrači Fortnajta-a mogu se uputiti u „Kreativni režim“ za priliku da posete NBA „Klub dobrodošlice“ za još sa NBA povezanim iskustvima i sadržajima koji okružuju ovu kampanju. Pored toga, Donovan Mičel iz Jute Džez i Trej Jang iz Atlanta Hoks otkriće tajnu svojih ormarića i lične omiljene predmete koje „nose“ kada igraju Fortnajt.
  • Kampanja „To je igra“ nastojaće da ispriča priče preko platformi i preko našeg nedavno objavljenog šampiona u oblasti društvene pravde, Karima Abdul-Džabara, o ulaganju u crnačke zajednice putem NBA fondacije i zagovaranje politike promena kroz Nacionalnu košarkašku koaliciju za socijalnu pravdu.
NBA plej-in turnir završava se mečom između Golden Stejt Voriorsa i Memfis Grizlisa. NBA plej-of počinje u subotu utakmicama Milvoki Baksa i Majami Hita (20:00) i LA Klipersa i Dalas Meveriksa (22.30).
Jokić ima samo još dva rivala na putu do istorije
Vašington slavi pobedu – uzalud briljantna partija Sabonisa /video/
Bogdanović objasnio: Nama Srbima fali bezobrazluk kad odemo u Ameriku
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala