00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
21:00
30 min
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
DOK ANĐELI SPAVAJU
Arhimandrit Dimitrije Plećević: Manastir Tumane - mesto Božjih čuda
16:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
17:00
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
U kolačima ekstrakt vanile proizveden od nafte
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

U toku ispitivanje tunela i mostova - sledi generalna popravka pruge

© Sputnik / Radoje PantovićRekonstrukcija pruge Beograd-Bar
Rekonstrukcija pruge Beograd-Bar - Sputnik Srbija, 1920, 05.05.2021
Pratite nas
Infrastruktura železnice Srbije i RŽD Internešenal ovih dana snimaju i ispituju stanje pruge na deonici između Zlatibora i Prijepolja.
Ispitivanja se vrše na železničkoj magistrali Beograd – Bar radi priprema za izradu glavnog projekta generalne popravke pruge od Valjeva do Vrbnice na granici sa Crnom Gorom.
Cilj ovih ispitivanja je da se na osnovu dobijenih rezultata uradi glavni projekat generalne opravke pruge Valjevo – Vrbnica, između Beograda i Bara, a izvođač radova je kompanija ruskih železnica RŽD Internešenal.
Osim stanja koloseka na ovom delu barske pruge, rade se i ispitivanja i merenja drugih objekata železničke infrastrukture, kao što su tuneli, mostovi i kosine.
Tako će, za vreme snimanja i ispitivanja oko 130 kilometara barske pruge između Zlatibora i Prijepolja, biti urađena i merenja ukupno 103 tunela i 104 mosta na ovoj deonici, prenosi B92.
U prethodne četiri i po decenije od kako je barska pruga puštena u saobraćaj ovako sveobuhvatna i obimna merenja i ispitivanja nisu bila rađena.
Snimanje i ispitivanje elemenata barske pruge obavlja veći broj stručnih ekipa, koje imaju uglavnom tri do četiri osobe, a najviše ih je angažovano na ispitivanju mostova, gde je u zavisnosti od veličine i konstrukcije mosta potrebno i po desetak ljudi.
Na deonici barske pruge između Zlatibora i Prijepolja izvode se istražni radovi iz oblasti geodezije, koji se odnose na snimanje trase pruge, postavljanje repera pored pruge i u tunelima, kao i nivelisanje tačaka.
Pruga je snimljena georadarom, a delovi pruge koji nisu pokriveni GPS signalom snimaju se iz vazduha helikopterom. Prilikom ovih snimanja korišćene su najsavremenije metode i instrumenti. Više grupa izvođača radova radilo je na ovim poslovima, pa je ova vrsta radova završena u najkraćem mogućem roku.
Pročitajte još:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala