Kako je objavilo Udruženje penzionisanih vojnih letača i padobranaca Srbije, Rendulić je preminu u subotu, 24. aprila.
Rendulić je rođen 29. septembra 1920. godine, u Jastrebarskom, u Hrvatskoj. Već sa 14 godina završava jedriličarski kurs u Vršcu da bi se 1940. godine upisao i završio pilotsku školu Jugoslovenskog kraljevskog vojnog vazduhoplovstva.
Učestvovao je u Aprilskom ratu, a posle kapitulacije živeo je i radio u Zagrebu sve do 1943. kad odlazi u partizane.
Po dolasku u partizane poslat je u Italiju u RAF-ovu školu za obuku za pilota lovca na Spitfajerima. Kada je postignut sporazum sa SSSR-om on je sa grupom pilota poslat u Grozni na obuku za pilota jurišnih bombardera Il 2.
Vojnu karijeru završio je u činu general-pukovnika, kao pomoćnik načelnika Generalštaba za naučno istraživački rad.
Aktivno je leteo do 1959. godine, uz kraće prekide. U karijeri je leteo na 47 tipova aviona.
Zlatko Rendulić je i prvi pilot koji je iz Jugoslavije otišao na jedan američki univerzitet, u Mičigen, gde je radio na supersoničnom avionu. Zbog izuzetnog znanja i profesionalizma, uskoro je postao ključni čovek za razvoj domaće avijacije, a bio je odgovoran i za projekte N-60 „galeb“, J-21 „jastreb“ i J-20 „kraguj“.
Objavio je više od 20 knjiga iz oblasti vazduhoplovne tehnike i ispitivanja vazduhoplova, a njegovi udžbenici iz aerodinamike i teorije letenja su i danas među najboljim delima iz te oblasti.
Više o životu Zlatka Rendulića saznajte u intervjuu koji je svojevremeno dao Sputnjiku: