Kompanija koja se bavi prodajom hrane i potrepština za kućne ljubimce skupila je 817 miliona dolara, akcije su porasle za 56 odsto, a vrednost „Petka“ na tržištu sada je 6,2 milijarde dolara.
„Petko“ je doživeo preobražaj 2016. godine kada je postao privatna kompanija, uložen je veliki novac u internet reklame i građenje veterinarskih i drugih onlajn servisa, sve u cilju da „Petko“ postane „jed(i)na stanica“ za vlasnike kućnih ljubimaca.
Njihove prodavnice nisu više samo mesto za „ulepšavanje“ ljubimaca, već i neka vrsta magacina iz kojeg se sada isporučuje roba, piše portal Kamatica.
Međutim, „Petko“ ima veliku konkurenciju u brendu „Čui“, koja je jedna od kompanija označena za najveće dobitnike pandemije. U proteklih godinu dana njihove akcije porasle su za 273 odsto, a ove godine već 27 odsto.
Obe kompanije profitiraju od povećanog broja udomljavanja životinja u SAD tokom pandemije, a stručnjaci smatraju da će ovaj biznis rasti i nakon što se pandemija završi.