Prekidi su prijavljeni na lokaciji „Daun detektor, veb-lokaciji koja prati dostupnost veb-usluga na osnovu izveštaja korisnika. Od danas po podne, više od 2.300 korisnika prijavilo je probleme sa nizom „Guglovih“ usluga, od Dži-mejla i „Gugl dokumenata“, do sveprisutnog pretraživača kompanije, prenosi RT.
Is Google completely down for anyone else? pic.twitter.com/EDYAjSoq91
— John W. DeFeo (@johndefeo) April 16, 2021
Prekidi su bili koncentrisani na istočnoj obali SAD, posebno u Njujorku.
„Da li je ’Gugl doks‘ pao? „Gugl učionica“? Onlajn školovanje se zaustavilo u našoj kući. Da li smo samo mi?“, napisao je jedan od korisnika na Tviteru.
hello #twitterverse is google docs down? google classroom? remote schooling has come to a screeching halt in our house. Is it just us?
— Rbratspies (@RBratspies) April 16, 2021
Ranije ove nedelje, korisnici „Gugl“ diska i dokumenata u SAD i Evropi takođe su imali poruke o greškama i dugo vreme učitavanja, što je „Gugl“ istražio i za to okrivio „prekid usluge“.
„Kako guglam ako ’Gugl“ ne radi?“, pitali su mnogi.
How am I supposed to google if Google is down if Google is down?
— Phillip (@MajorPhilebrity) April 16, 2021
„Guglove“ greške pogodile su Njujork skoro tri meseca nakon što je severoistočna obala SAD pretrpela razarajući pad interneta koji je pogodio čitav niz mrežnih usluga, od „Gugla“ i „Jutjuba“ do „Amazona“ i „Zuma“. Prekid je potekao od kompanije za telekomunikacije „Verizon“, koja je za to krivila „presecanje kabala u Bruklinu“.