00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
I pradeda Viktora Troickog zadužio Srbiju
06:55
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

„Gugl“ zabagovao: U SAD masovne prijave za prekide u radu

© AP Photo / Jens MeyerIzglagači rade na kompjuterima ispred osvetljenog loga Gugla na industrijskom sajmu u Hanoveru
Izglagači rade na kompjuterima ispred osvetljenog loga Gugla na industrijskom sajmu u Hanoveru - Sputnik Srbija, 1920, 16.04.2021
Pratite nas
Hiljade korisnika prijavilo je danas da im ne radi pretraživač „Gugl“, kao ni pošta, dokumenti i drajv aplikacije.

Prekidi su prijavljeni na lokaciji „Daun detektor, veb-lokaciji koja prati dostupnost veb-usluga na osnovu izveštaja korisnika. Od danas po podne, više od 2.300 korisnika prijavilo je probleme sa nizom „Guglovih“ usluga, od Dži-mejla i „Gugl dokumenata“, do sveprisutnog pretraživača kompanije, prenosi RT.

​Prekidi su bili koncentrisani na istočnoj obali SAD, posebno u Njujorku.

„Da li je ’Gugl doks‘ pao? „Gugl učionica“? Onlajn školovanje se zaustavilo u našoj kući. Da li smo samo mi?“, napisao je jedan od korisnika na Tviteru.

​Ranije ove nedelje, korisnici „Gugl“ diska i dokumenata u SAD i Evropi takođe su imali poruke o greškama i dugo vreme učitavanja, što je „Gugl“ istražio i za to okrivio „prekid usluge“.

„Kako guglam ako ’Gugl“ ne radi?“, pitali su mnogi.

„Guglove“ greške pogodile su Njujork skoro tri meseca nakon što je severoistočna obala SAD pretrpela razarajući pad interneta koji je pogodio čitav niz mrežnih usluga, od „Gugla“ i „Jutjuba“ do „Amazona“ i „Zuma“. Prekid je potekao od kompanije za telekomunikacije „Verizon“, koja je za to krivila „presecanje kabala  u Bruklinu“.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala