„Radi se na sistemu automatizovanog upravljanja nakon prizemljenja aviona, kao i na inteligentnom sistemu za prepoznavanje meta na osnovu neuronskih šema koji će omogućiti da se identifikuje meta na osnovu fragmenta“, navodi se u saopštenju „MiG-a“.
Ranije je pres-služba korporacije „MiG“ saopštila da se u avion MiG-35 ugrađuje nelinearni korektivni uređaj za sisteme automatskog upravljanja letelicom. Na taj način, kako je precizirano, rešen je problem sa oscilacijama koje nastaju usled „ručnog“ upravljanja letelicom prilikom energičnog manevrisanja, koje dovode do nestabilnosti i izazivaju incidente.
Najnoviji višenamenski lovac generacije 4++ MiG-35 je namenjen za rad u zonama oružanih sukoba visokog intenziteta.
Zamenik ministra odbrane Rusije Aleksej Krivoručko i šef Ujedinjene korporacije za izgradnju aviona Jurij Sljusar potpisali su 2018. godine ugovor o nabavci šest aviona MiG-35 do 2023. godine.
Pročitajte još: