00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
VESTI
Da li je Makron zakasnio sa idejom da priča sa Putinom?
13:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
30 min
SVET SA SPUTNJIKOM
20:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
Hajduković: Možemo da prevaziđemo nacionalnu karakternu grešku
16:00
30 min
SVET SA SPUTNJIKOM
Treba li Srbija da skače u EU ambis
17:00
60 min
DOK ANĐELI SPAVAJU
Nemanja Jovanović: Zver sam bio, jagnje me dotaklo
20:00
60 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Transibirska železnica opet u modi: Kina sve više robe šalje preko Rusije

© Sputnik / Kirill Šipicin / Uđi u bazu fotografijaTranssibirska železnica
Transsibirska železnica - Sputnik Srbija, 1920, 28.03.2021
Pratite nas
Brzi oporavak Kine nakon pandemije, zajedno sa nestašicom kontejnera i povećanjem vremena isporuke morem stvorili su železnički saobraćaj između Evrope i Azije privlačnijim za Peking, piše „Financial Times“.

List ukazuje da proizvođači iz Kine ovim pokušavaju da izbegnu zadržavanja u isporuci robe u EU. Za prva dva meseca 2021. godine iz Kine u Evropu je krenulo 2.000 teretnih vozova – dva puta više nego za isti period prošle godine.

Kako su objasnili stručnjaci za prodaju u kompaniji-proizvođaču opreme za fitnes Ninu fang, obično se proizvodi šalju morem, ali povećanje cena transporta ovim putem nateralo je proizvođače da traže alternativu. Osim toga, glavni klijenti u Evropi, kao što su Nemačka i Francuska, prema rečima stručnjaka, žalili su se na nisku efikasnost transporta vodom i razmišljaju da promene način slanja robe.

List naglašava da blokada Sueckog kanala velikim teretnim brodom „Ever given“, takođe utiče na promenu prioriteta u logistici.

Podsetimo, teretni brod, dug 400 metara, blokirao je pre nekoliko dana Suecki kanal. Prema ocenama Blumberga, za prolazak ovim putem čekaju brodovi koji nose teret, vredan 10 milijardi dolara. Neki vlasnici brodova su odlučili da promene planiranu trasu i krenu oko Afrike, što će povećati dužinu plovidbe za nekoliko nedelja.

Pročitajte još:

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala