„Koristimo štedljivi motor kojim se upravlja iz petog odeljenja zbog manje potrošnje energije, a za uštedu električne energije koristimo ga u podvodnom položaju“, objasnio je Bajračni.
Komandant je objasnio da se pogon nalazi u šestom odeljenju podmornice, a uz pomoć dve dodatne osovinske linije „Veliki Novgorod“ može u mestu da izvede manevre okretanja.
„Ovde postoje dve dodatne osovinske linije koje nam omogućavaju rad u raznim pravcima. Brod može da se okrene u mestu i možemo slobodno da pristanemo bez havarija ili udara“, naglasio je podmorničar.
Prva u seriiji dizel-električnih podmornica Projekta 636 za Tihookeansku flotu bila je podmornica „Petropavlovsk Kamčatski“ koja je već predata floti, kao i druga „Volhov“. Ove godine one će preći iz Sankt Peterburga u Vladivostok. Krajem 2019. godine položene su treća i četvrta slična podmornica – „Magadan“ i „Ufa“.
Pročitajte još: