Izgrađeni vijadukt se ukršta sa drumskim putem Maradik–Beška i iznosi oko 500 metara.
Rasponske konstrukcije vijadukta ukupne mase preko dve hiljade tona konstruisane su i izrađene u Rusiji, na objektu su primenjene jedinstvene ruske tehnologije za smanjenje buke i vibracija prilikom prolaska vozova preko mosta.
Na deonici Stara Pazova–Novi Sad pruge Beograd– Budimpešta „RŽD Internešnel“ gradi prvu železničku prugu u Srbiji za brzine kretanja vozova do 200 kilometara na čas, podiže jedinstveni u Srbiji vijadukt dugačak tri kilometra u plavnom delu Dunava i tunel Čortanovci.
Deonica će biti puštena u rad nakon završetka svih radova i ispitivanja infrastrukturnih objekata koja su planirana za jesen, saopštila je kompanija.
Događaju je prisustvovao Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije Tomislav Momirović, ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Bocan-Harčenko, prvi zamenik generalnog direktora „Ruske železnice“ o.a.d. Sergej Pavlov, direktor ogranka „RŽD Internešnel“ d.o.o. u Republici Srbiji Mansurbek Sultanov, kao i v.d. generalnog direktora „Infrastruktura železnice Srbije“ a.d. Nebojša Šurlan i drugi gosti.