Etiketa vina je dizajnirana tako da podseća na uputstva o obaveznim epidemiološkim merama.
Na zadnjoj strani etikete dizajn je dodatno objašnjen optimističnim rečima – „2019 nije donela samo virus, već i dobru berbu“, prenosi B92 pisanje magazina „Vino i fino“.
Vino se trenutno prodaje i poklanja klijentima i poslovnim partnerima ove vinske kuće, ali je, zahvaljujući internetu, veliko interesovanje za ovu etiketu.
Plezentan, vlasnik vinarije D, priznaje da nije vičan u promovisanju vina preko društvenih mreža.
„Na ovu ideju došao sam tokom berbe. Bilo mi je potrebno nešto vremena da ostvarim ovu zamisao, ali ona je u osnovi veoma jednostavna“, kazao je Plezentan, suvlasnik vinarije Domein Žaulin-Plezentan, u kojoj se na šesnaest hektara uzgaja organski sertifikovana vinova loza u okviru apelacije Šinon u dolini Loare, prenosi magazin.