Takav podatak zabeležen je prvi put u poslednjih 20 godina, piše agencija „Agi“ koja prenosi rezultate istraživanja koje je obavila federacije italijanskih malih i srednjih firmi.
Prema zaključcima istraživanja, realno je očekivati da mnoge od tih aktivnosti, zbog pandemije, neće bit ponovo otvorene, što će uticati na kvalitet života stanovnika, ali i na turističku privlačnost istorijskih centara gradova.
Prema rezultatima istraživanja, u poslednjih 20 godina u Italiji je nestalo 77 hiljada komercijalnih aktivnosti malih i srednje veličine, a taj proces koji se naziva „komercijalna pustinja“ je naročito pojačan u protekloj godini, prenosi B92.
Istovremeno porastao je broj novootvorenih stranih firmi i prodaja putem interneta koja je u 2019. godini ostvarila promet od 30 milijardi evra.
„Italijani vole da kupuju, ali se plaše da zbog pandemije neće imati para i zato manje troše“, jedan je od zaključaka istraživanja.