Slaba im je uteha da za zastoj nije kriva spora naplata, već saobraćajni čep koji je nastao posle rampe, na petlji i u Čačku. U „Putevima Srbije“ kažu da ovaj objekat ima dovoljno prolaza i da ne planiraju proširenje, već se nadaju da će do kraja godine problem biti rešen. Sve nade polažu u završetak deonice na „Milošu Velikom“ do Požege.
„Prva sledeća naplatna stanica će se nalaziti 12 kilometara niže u odnosu na rampu Preljina, kod mesta Pakovraće. Očekujemo da će se time rasteretiti saobraćaj na naplatnoj stanici Preljina“, navode u „Putevima“.
„Ona predstavlja privremenu čeonu rampu, a posle otvaranja auto-puta i povećanja broja vozila koja su prolazila kroz nju 2019. je proširena. Prvobitno je imala četiri saobraćajne trake, a sada ima osam, od čega su tri namenjene za ulaz na auto-put, a pet za naplatu, odnosno izlaz sa auto-puta.“
U „Putevima“ tvrde, prenose Novosti, da je naplatna stanica Preljina operativno sposobna da propusti i veći broj vozila na sat od onog koji je 12. i 13. februara registrovan.
„Usporenja su pravila vozila koja su prošla naplatnu stanicu i napravila zastoj na magistralnom putu za Čačak i na kružnom toku, što je dovelo do stvaranja kolona vozila koja su došla do same naplatne stanice i samim tim usporila odvijanje procesa naplate“, objašnjavaju u „Putevima“.
„Zadržavanje vozila registrovano je od izlaska iz Čačka, u smeru ka Užicu, pa unazad sve do naplatne stanice. Prolazak od tunela Brđani do izlaska iz Čačka je trajao do 120 minuta.“