Još na samom početku pandemije, na izlozima pojedinih trgovina čija delatnost nikad nije upućivala na to, pojavile su se reklame da uz svoje standardne artikle, imaju i sva potrebna dezinfekciona i zaštitna sredstva, neophodna za što bolju prevenciju zaraze koronavirusom.
Tako je jedna prodavnica auto-delova u centru Beograda zadržala svoj prošireni portfolio, te je uz motorna ulja i ostale potrepštine za automobile, obezbedila stalnu policu i za alkohol, rukavice, asepsol i razne druge „anti-korona“ dezinfekciono-zaštitne proizvode. Svakako i dalje neobično da ispod velikog natpisa „auto-delovi“, stoje čak četiri reklamice za razne maske…
„Korona realnost“ je u drugim uslugama, poput šalterskih službi ili prevoza, brzo promenila ambijent, pa su se između pružalaca i korisnika usluga našle providne zaštite, kao substitut za fizičku distancu koju je u nekim slučajevima nemoguće postići.
Javni prevoz je upravo jedan od tipičnih primera za to, pa je skoro redovna pojava da je vozač „distanciran“ od putnika nekim vidom providne zaštite, uglavnom plastike ili neke najlonske pregrade.
Međutim, i takva rešenja nekad mogu da budu pomalo smešna, da ne kažemo neugledna, poput jednog kombija na minibus liniji kroz centar Beograda, na kojoj je kao „barijera“ između vozača i putnika pomalo nespretno postavljen najlona za krečenje. Nema sumnje da štiti, ali zaista na prvi momenat izgleda kao da se u vozačevoj kabini odvijaju neki strukturni radovi, prenosi „Biz lajf“.