„Fejsbuk“ od ponedeljka agresivnije protiv dezinformacija o kovidu i vakcinama

© Sputnik / Natalья Seliverstova / Uđi u bazu fotografijaDruštvena mreža Fejsbuk
Društvena mreža Fejsbuk - Sputnik Srbija, 1920, 09.02.2021
Pratite nas
Fejsbuk ponovo menja svoju politiku, a kompanija je najavila oštre mere za borbu protiv dezinformacija o kovidu 19 i vakcinama. Korisnici će teže pronalaziti naloge koji obeshrabruju ljude da se vakcinišu i na Fejsbuku, ali i na Instagramu, koji pripada kompaniji „Fejsbuk“.

Najava „Fejsbuka“ dolazi dan nakon što je „Si-En-En biznis“ izvestio da Instagram istaknuto prikazuje naloge „antivaksera“ u svojim rezultatima pretrage, dok je Fejsbuk grupe koje su protiv vakcina i dalje lako pronaći.

Prema politici standarda zajednice, objave sa „razotkrivenim tvrdnjama“ da je kovid 19 „napravio čovek“ ili da su vakcine neefikasne, nebezbedne, opasne ili uzrokuju autizam biće uklonjene od ponedeljka, najavio je potpredsednik kompanije Gaj Rosen na Fejsbuk blogu.

Nova politika sprovedena je nakon konsultacija sa Svetskom zdravstvenom organizacijom i drugim organizacijama istog tipa, a pomoći će „Fejsbuku“ da „nastavi agresivne akcije protiv dezinformacija“ o kovidu 19 i vakcinama, dodao je Rosen.

Čak i ako ne krše nijednu od navedenih smernica, postovi o kovidu 19 ili vakcinama i dalje biće pregledani od strane „nezavisnih proveravača činjenica“ i označeni i „degradirani“ ako budu ocenjeni kao netačni.

U međuvremenu, šef zdravstvene službe kompanije „Fejsbuk“ Kan Sin Đin, najavio je da će kompanija - zajedno sa „Instagramom“ i „Vocapom“ u svom vlasništvu - „voditi najveću svetsku kampanju za promociju merodavnih informacija o (kovid 19) vakcinama“, piše RT.

Pored „naših pojačanih napora da uklonimo lažne tvrdnje“, „Fejsbuk“ daje ministarstvima zdravlja, nevladinim organizacijama i agencijama UN 120 miliona američkih dolara kredita kako bi plasirali informacije „milijardama ljudi širom sveta“, objavljivali podatke o vakcinama, informisali o efikasnoj isporuci vakcina. Ideja je da se plasira i edukativni sadržaj za izgradnju poverenja u vakcinaciju.

Društveni medij takođe će pomoći ljudima da „pronađu gde i kada mogu da se vakcinišu“.

Pohvalivši se uklanjanjem „više od 12 miliona objava“ koje su sadržale „dezinformacije koje bi mogle dovesti do neposredne fizičke štete“ i uspešnim uticajem na milione ljudi širom sveta da nose maske, Đin je rekao da je težište kompanije 2021. godine da izgradi poverenje i sigurnost u vakcine koristeći iste „uvide i najbolje prakse“.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala