Ipak, za razliku od Fejsbuka i Tvitera koji su se „vinuli u nebeske visine“, Bebo je vrhunac popularnosti dostigao 2008. godine, sa 80 miliona korisnika. Nakon toga, stvari su krenule nizbrdo. Prvo je prodat AOL-u, pa „Kriterionu kapital partnersima“, da bi 2013. podneo zahtev za bankrot, prenosi Zimo.
U tom trenutku njegovi osnivači, Majkl i Džohi Birk, odlučili su da mu priskoče u pomoć. Otkupili su Bebo i obećali da će ga ponovo pokrenuti, i to kao potpuno novu mrežu, prenosi B92.
Kako je najavio Majkl Birk, novi Bebo biće društvena mreža koja će se fokusirati na profile korisnika i interakciju u stvarnom vremenu, a ne, kao Fejsbuk i Tviter, na „vesti na zidu“.
„Opisujemo ga kao društveno povezivanje uživo – kad ste ulogovani u Bebo, znate ko je od vaših prijatelja onlajn. Ovo je savršeno vreme za novu društvenu mrežu. Kovid 19 je otvorio ljudima oči i pokazao im da postoji i drugačiji način obavljanja nekih stvari. A ljudima nedostaje direktnog kontakta“, izjavio je on za Bi-Bi-Si.
Objasnio je kako je ceo projekat zapravo veliki eksperiment, ali kako se nada da će zapravo podstaći ljude da se zaista povežu i komuniciraju. Kombinacija nostalgije i znatiželje privući će dovoljno korisnika da Bebo zaživi, ocenio je Birk.
Za sad je Bebo dostupan samo Beta testerima, a nije poznato ni kako će tačno izgledati, ili kako će se finansirati. Ono što njeni vlasnici obećavaju je da stari korisnici neće moći da pristupe svojim nalozima, ali i da će Donaldu Trampu biti od prvog dana zabranjen pristup.
Pročitajte i: