Da li Gugl treba da se zabrine: Posle uspešne godine Zum razvija i svoj i-mejl servis

© pixabay.comVirtuelni sastnakak
Virtuelni sastnakak - Sputnik Srbija
Pratite nas
Zum je, nakon neverovatnog uspeha u 2020. godini, odlučio da proširi svoje poslovanje na daleko konkurentnije tržište — poslovni i-mejl servis. Kompanija je već počela razvoj na ovom polju, a postoji mogućnost da već sledeće godine svojim klijentima ponudi ranu verziju servisa.

Zum takođe razmišlja da razvije kalendar aplikaciju, piše "The Information".

Za uspeh kompanija može da "zahvali" pandemiji koja je veliki broj radnika preselila iz kancelarija u kuće. Međutim, nekoliko vakcina za kovid 19 je odobreno za hitnu upotrebu, pa je pitanje vremena kada će svi ti radnici početi da se vraćaju normalnom radu. Kada se to desi, više neće biti potrebe ni za video-pozivima, što može značajno da ugrozi poslovanje Zuma, prenosi portal Startit.

Rad od kuće - Sputnik Srbija
Zbog Zuma pod nož: Virtuelni sastanci doveli do zabrinjavajućeg trenda

Zbog toga je jasno zašto se rukovodioci okreću novim projektima. Cena akcija kompanije je porasla za 500 odsto od početka godine, ali trenutno vrede prilično manje nego kada su bile na vrhuncu u oktobru.

Generalni direktor Erik Juan planira da servis za video pozive pretvori u zrelu platformu koja bi omogućila slanje i-mejlova, poruka, i imala druge alate za produktivnost. Izvor iz kompanije je izjavio da Juan pokušava da zaključi kako će izgledati sledeća generacija i-mejl servisa, a ne da imitira postojeća rešenja.

Najveći konkurenti će definitivno biti Majkrosoft i Gugl, čija su rešenja za i-mejl i kalendar postala standard u većini velikih kompanija na svetu. Čak je i Amazon veb servis imao problem sa "oživljavanjem" njihovih aplikacija za i-mejl i obradu teksta koje su bazirane na klaudu.

Cilj Zuma je da pridobije što više, pre svega poslovnih, klijenata, a još ranije su omogućili lakši pristup popularnim softverskim alatima, kao što su Asana, Dropboks i Koursera. Još jedna komponenta Juanove strategije je unapređivanje funkcije slanja i primanja poruka, na šta se kompanija do sada nije fokusirala.

On je u oktobru zvanično izjavio kako mu nije plan da se takmiči sa Slakom i Majkrosoftom, ali postoje informacije da je seniornom rukovodstvu rekao da je razvoj poruka neophodan kako bi pridobili veći broj velikih klijenata, prenosi "Blic".

Nakon što je  Salesforce kupio Slak za 28 milijardi dolara, izgleda da Zum ubrzava svoju strategiju. Plan je bio da sredinom 2021. godine počnu da promovišu svoja unapređenja sistema poruka, ali je sada to pomereno na prvi kvartal. Uz to, jedna osoba zaposlena u Zumu je na LinkedInu ostavila poruku da kompanija planira da zaposli 44 inženjera u SAD da bi radili na "uzbudljivim novim funkcijama".

Pročitajte još:

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala