To za „Orbitu kulture“ otkriva pisac ovog dela, Vladislav Bajac.
O čemu govori izložba „Drama u fotografiji“, otvorena u galeriji Artget, na kojoj su predstavljeni radovi studenata fakulteta dramskih i primenjenih umetnosti, saznajemo od priređivača postavke Mladena Teofilovića.
Šta novo možemo otkriti o velikom Savi Šumanoviću čiji je nedovoljno poznati ciklus Crnke iz Pariza od pre nekoliko dana pred publikom u šidskoj galeriji? Kako je Šumanović, po skicama i sećanju, ovekovečio dame koje je posmatrao na Monparnasu i da li su one zapravo preteče čuvenih Šidijanki — pitamo priređivača ove postavke i autorku obimnog teksta iz kataloga izložbe, prof. dr Dijanu Metlić.
Zašto je Majls Dejvis zbog Beograda odustao od Dubrovnika, koga je sve od legendi džeza Beograd ugostio u pola veka dugom trajanju beogradskog džez festivala, saznajemo od priređivača monografije objavljene povodom velikog jubileja ovog festivala, a uoči njegovog 36. izdanja — džez kritičara Vojislava Pantića.
O značaju zlakuskog grnčarstva i njegovog upisa na Uneskovu listu razgovaramo sa Danijelom Filipović, kustoskinjom Etnografskog muzeja u Beogradu, koordinatorskom Centra za nematerijalno kulturno nasleđe.
O izložbi „Ivan Radović: crteži iz kolekcije Narodnog muzeja“ na kojoj je prvi put integralno predstavljeno 65 radova razgovaramo sa Evgenijom Blanušom, autorkom ove izložbe, kustoskinjom zbirke crteža i grafika jugoslovenskih autora 20 veka Narodnog muzeja.
Da li je prva zbirka izabranih pesama srpskog repa „Repotpisani“ dokaz da je hip hop mnogo više od otkucaja, plesa, ispovesti — za Orbitu objašnjavaju jedan od priređivača ove zbirke, Aleksandar Pavlić i umetnik Boško Ćirković Škabo, čijih se nekoliko pesama nalazi u ovoj zbirci.