00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
I pradeda Viktora Troickog zadužio Srbiju
06:55
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
16:00
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Misteriozne igračke „pokoravaju“ svet, vlasnik fabrike postao milijarder

CC0 / Rixabay / Poklon
Poklon - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kineska fabrika igračaka Pop Mart doživela je u petak neverovatan rast cene deonica, a njen vlasnik Vang Ning postao je multimilijarder čije se bogatstvo sada procenjuje na oko tri milijarde dolara, dok se vrednost fabrike procenjuje na gotovo sedam milijardi dolara.

Fabrika Pop Mart postala je poznata po „misterioznim igračkama“. Za osam dolara se prodaju kutije u kojima su igračke, ali kupci saznaju šta je u njoj tek kad je plate i otvore. Vang je vlasnik oko 50 odsto fabrike.

Kompanija je na berzi zaradila 674 miliona dolara što će iskoristiti za otvaranje još prodajnih mesta i proširenje na inostrastvo. Stručnjaci kažu da je reč o zanimljivom fenomenu.

Kinezi su pod stresom, rade po ceo dan i žive u preskupim stanovima, pa traže jeftin način da se malo zabave“, kaže Šaun Rejn iz Kineske grupe za istraživanje tržišta.

Bi-si-si javlja da Pop Mart svoje proizvode, osim u Kini, zasad prodaje u još 21 zemlji, a kupci su uglavnom ženske osobe starosti od 18 do 35 godina. Rajn kaže da trendovi pokazuju da devojke vole Pop Martove slatke figurice i da ih koriste za ukrašavanje svojih radnih stolova ili stanova, a privlačna im je i ideja iznenađenja koje donosi otvaranje kutijica s nepoznatim sadržajem. 

Nokti - Sputnik Srbija
Srpkinje obožavaju ovaj trend, a on nije nimalo bezopasan

Istraživanja pokazuju da kineski milenijalci troše više novca na „misteriozne igračke“ nego na bilo koji hobi, dizajnersku odeću ili kompjuterske igre.Pop Mart je lider na tom tržištu, a zarada im se prošle godine utrostručila, potpisali su ugovore za licence figurica Volt Diznija i Studija Univerzal, a prodaju i igračke drugih dobavljača. Veruje se da je novi trend, mešavina aktuelnih trendova popularne kulture, samo prošle godine bio vredan gotovo 21 milijardu jena.

A sve je počelo davno u Japanu s popularnim automatima za misteriozne igračke, Gašaponima, prenosi Jutarnji list.

 

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala