On je obezbedio trofej nakon poslednje trke u sezoni, vožene na stazi Sakir u Bahreinu.
Šumaher je u sezoni osvojio 215 poena, 14 više od engleskog vozača Kaluma Ilota, najbližeg pratioca.
Sin legendarnog vozača nije želeo da gradi karijeru na račun svog oca, pa je do momenta kada je stigao u Formuli 4 vozio pod majčinim prezimenom - Beš.
„Počeo sam da vozim karting sa tri godine, sa 11, 12 godina sam znao da želim da mi to bude posao. Koristio sam različita imena, hteo sam da dokažem da nisam tatin sin“, rekao je Mik.
On je 2013. godine bio zajedno sa ocem na skijanju, kada je Mihael zadobio teške povrede glave od kojih se i dalje oporavlja.
„Mihael je najpre moj otac, pa sve ostalo. Jedna od lekcija koje sam naučio od njega je da nikada ne budem euforičan ili previše depresivan“, naveo je nedavno Mik.
Šest leta kasnije, Mik je postao član akademije Ferarija, a njegov mentor je od tog trenutka postao Sebastijan Fetel, višestruki šampion i vozač italijanske ekipe.
On je nedavno potpisao ugovor sa ekipom Has i biće deo karavana Formule 1 od sledeće sezone, a njegov klupski kolega će biti mladi ruski vozač Nikita Mazepin.
F1 driver - Mick Schumacher 🥺❤️
— tami. (@Vetteleclerc) December 2, 2020
The third in the history of Formula One.
finally we can officially say it! pic.twitter.com/b9wUO56JWn
► Vozač F1 posle stravičnog udesa: Setio sam se Laude, stavio sam ruke u vatru zbog dece
► Vozač iskočio iz buktinje: Horor na trci Formule 1 /foto, video/
► Srbin iz dijaspore, a igra fudbal? Smeši mu se dres Zvezde