00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Život je kao boks: Naučite da primate udarce, ali zadate pobednički
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Prečnik stranim rečima i izrazima“
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Neko laže: Tramp ili Zelenski
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Bankrotirao „Houm plus“, šta će biti sa kupcima koji su platili robu, a nisu je dobili

CC0 / Pixabay / Šolje
Šolje - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kompanija „Houm plus“, koja prodaje kućne potrepštine, bankrotirala je, njihove prodavnice su zatvorene maltene preko noći, a potrošači su ostali bez robe i novca.

Računi firme su u blokadi, ugovori sa tržnim centrima u kome su poslovali su raskinuti zbog dugovanja, a na telefone se niko ne javlja, prenosi Telegraf biznis.

Kompanija se iz tri poznata tržna centra u Beogradu povukla maltene preko noći. Mnogi potrošači sada su u nezavidnom položaju jer su ostali bez proizvoda koje su naručili u prethodnom periodu, a i bez novca.

„Poručila sam dušek 8. oktobra, rok isporuke bio je od 25 do 30 dana, znači najdalje do 7. novembra. Išla sam pre toga nekoliko puta i oni su govorili da nije do njih, već do dobavljača dušeka. Da će oni nas pozvati. Niko nije pozvao, a sledeći put kada sam otišla, bilo je zatvoreno“, priča za Telegraf biznis B. B. (30) koja sada pokušava da povrati svoj novac.

Ona nije jedina. Međutim, do svog novca niko od njih ne može da dođe do zvanične objave stečaja.

„Mora da se čeka rešenje Privrednog suda o pokretanju stečajnog postupka, i posle pokretanja stečajnog postupka, sledi dodela stečajnog upravnika, zatim se podnosi prijava potraživanja, što može da uradi svaki potrošač i to je zasad jedina opcija“, rekao je za Telegraf biznis Marko Dragić, pravni savetnik pri NOPS.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala