Razlog su loši rezultati ove sezone, ali i drastični pad interesovanja za turističkim putovanjima koji, kako smatraju u toj kompaniji, u dogledno vreme neće biti puno veći.
Šteta koju je mnogim granama svetske privrede nanela pandemija virusa korona zbrajaće se još godinama, ali već sada je jasno da je najviše stradala industrija putovanja. Tokom pandemije bili su obustavljeni letovi, nisu saobraćali ni vozovi ni autobusi, a i granice su zatvorene.
Kompanija je još početkom avgusta najavila da otpušta četvrtinu radne snage, odnosno više od 4.000 zaposlenih.
O predstojećem restrukturiranju „Buking“ je pre dva dana obavestio partnere iznajmljivače, navodeći da je Kovid-19 uveliko uticao na branšu u kojoj posluju.
„Partneri poput vas primetili su pad potražnje kao što smo ga i mi primetili. U avgustu smo najavili da će doći do restrukturiranja. Naš trenutni broj zaposlenih zamišljen je za puno veći obim posla nego što ga imamo sada, a količina posla se nažalost neće povećati u bliskoj budućnosti“.
Iz kompanije poručuju da su učini sve što je u njihovoj moći da spasu radna mesta, ali i navode da su „svesni činjenice da se nešto mora promeniti da bi i dalje mogli da pružaju podršku zajedničkim korisnicima i partnerima“.
„Buking“ je osnovan 1996. u Amsterdamu kao mala start-ap kompanija koja se razvila u jednu od najvećih za onlajn rezervaciju smeštaja u svetu.
Deo te grupe je „Buking holdings“ koji ima oko 17.000 zaposlenih u više od 70 zemalja u svetu.
Preko te platforme, prema podacima kompanije, dnevno se, pre izbijanja pandemije, rezervisalo više od 1,5 miliona noćenja, prenosi portal „Seebiz“.
Pročitajte još: