00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:30
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Konkurencija „Tesli“: Kineski elektromobil stiže u Evropu

CC0 / Unsplash / Tesla električni automobil
Tesla električni automobil - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kineska marka električnih automobila NIO planira da krene na zapadno tržište sledeće godine gde planira da uspostavi novu uslugu zamene ispražnjenih baterija punim, umesto dopunjavanja, što bi joj pomoglo da se nadmeće sa rivalskim američkim „Teslom“, izjavio je u Pekingu predsednik kineske kompanije.

NIO, osnovan 2014. godine, odložio je taj plan zbog pandemije korona virusa, rekao je novinarima Vilijam Li, ali sada proučava na kojem tržištu treba da počne i kako da struktuira svoje poslovanje.

„Nadamo se da ćemo u drugoj polovini sledeće godine početi istraživanje prodajom malog broja vozila u zemljama u kojima su električni automobili popularni. Želeli bismo da počnemo u evropskim zemljama”, rekao je Li.

„NIO Inc.” je najistaknutiji kineski brend s najvišim cenama u već krcatoj industriji električnih vozila u Kini, s desetinama konkurenata, uključujući start apove, državne proizvođače automobila i zajednička ulaganja sa stranim partnerima.

Vladajuća Komunistička partija promovisala je električna vozila uz višemilionske subvencije koje su Kinu učinile najvećim tržištem elektromobila, sa oko polovinom ukupne svetske prodaje takvih vozila.

Trebalo je da subvencije prestanu, ali su produžene do 2022. godine da bi se proizvođačima pomoglo da savladaju posledice pandemije.

NIO, iako su mu prvi investitori bili kinesku divovi Tencent, Baidu i Lenovo, borio se da finansijski opstane, a Li je rekao da je kompanija stabilnija jer se prodaja povećava.

Kompanija je navela da je prodaja njena dva modela SUV, čija je cena do 370.000 juana (53.000 dolara), porasla na rekordnih 10.331. Treći model, kupe, kreće u prodaju u septembru.

Li je rekao da je potencijalna konkurentska prednost NIO usluga koja omogućava vlasnicima da ispražnjene baterije zamene punim, umesto da ih sami pune. Ta kompanija je postavila 143 stanice za zamenu baterija u Pekingu, Šangaju i drugim gradovima.

Li je rekao da, ako NIO odluči da tu uslugu ponudi na zapadnim tržištima, to bi mu moglo pomoći da se takmiči s „Teslom“ u prepunim gradovima poput Njujorka i Čikaga, gde vlasnici parkiraju na ulici ili drugde gde ne mogu da pune baterije povezivanjem na kućnu ili javnu mrežu, prenosi „Biz lajf“.

„Za mnogo ljudi je potrebna zamena ispražnjenih baterija punim, jer ne mogu da instaliraju punjač kod kuće“, rekao je Li.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala