00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Svet nastao ispod Gogoljevog šinjela
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Stiže stotinu ruskih supermarketa u Srbiju — padaju cene na rafovima

© Fotolia / Gina SandersProdavnica
Prodavnica - Sputnik Srbija
Pratite nas
Ruska trgovačka kompanija MERE ulazi u Srbiju i planira da postane jedan od najvećih lanaca na našem tržištu tako što će otvoriti 100 svojih prodavnica.

MERE je pridružnica ruske „Torgservis grupe“, osnovane 2009. godine, koja trenutno posluje na više od 800 lokacija širom Rusije pod brendom „Svetofor“ i treći je po veličini lanac iza trgovačkih kompanija X5 i Magnit.

Ruski supermarketi prodaju po diskontnim cenama

Prema rečima Dejana Delića, direktora predstavništva Privredne komore Srbije u Moskvi, MERE, osim u Rusiji, posluje u još deset zemalja — između ostalog u Nemačkoj, Rumuniji, Kazahstanu, Belorusiji i Kini.

„Princip funkcionisanja i rada MERE je na takozvanom diskaunt sistemu, što znači da cenovna kategorija proizvoda mora da bude konkurentna u odnosu na druge ponude i sigurno je da će, ukoliko se ceo posao realizuje, raditi na prodaji proizvoda koji su cenovno najniži“, kaže on.

S obzirom na cenovnu politiku i način funkcionisanja na ruskom i drugim tržištima, za kupce u Srbiji dolazak lanca MERE, prema Delićevim rečima, značiće dodatnu konkurenciju, snižavanje postojećih cena proizvoda koji su u ponudi.

Bez reklame i „šminke“

„Cenovna politika u Srbiji će sigurno biti takva da će se u ponudi nalaziti proizvodi koji nisu opterećeni dodatnom reklamom ili lepšim pakovanjem. Verovatno rinfuzna prodaja na veće količine, što snižava konačnu cenu. To će svakako značiti potrošačima. MERE je u svakom slučaju dobrodošao i kao konkurencija drugim prodajnim lancima“, ocenjuje Delić.

Iz filijale ove ruske kompanije u Srbiji za portal Ritejl Srbija rečeno je da MERE planira da radi direktno sa srpskim proizvođačima, pod strogom kontrolom kvaliteta i niskom trgovačkom maržom, a da na našem tržištu planiraju otvaranje najmanje 100 supermarketa sa prosečnom površinom od oko 1.000 kvadrata.

U svojim marketima u Rumuniji MERE već prodaje srpske proizvode.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala