Nemački gigant priznao grešku: Reklama „Audija“ sa detetom izazvala gnev

© Foto : screenshot/Carscoops„Audi“ korosver „Ku-4 sportbek e-tron koncept“
„Audi“ korosver „Ku-4 sportbek e-tron koncept“ - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kada je nemački automobilski gigant „Audi“ pre dva dana objavio reklamu za model automobila RS 4, nije ni slutio da će se, umesto očekivanih hvalospeva i aplauza, naći na udaru oštrih kritika.

U reklami devojčica od oko tri godine naslonjena na automobil jede bananu.

Lavina negativnih komentara na društvenim mrežama počela je praktično odmah – mnogi su smatrali da autor reklame nije uzeo u obzir da su upravo deca često žrtve saobraćajnih nesreća jer ih vozači, zbog vozila sve većih gabarita, jednostavno ne vide.

​Drugi su u reklami videli mnogo opasniju poruku i optužili nemačku kompaniju za smišljenu seksualizaciju dece.

Umesto da slavi uspeh, „Audi“ se našao u poziciji da se brani. Usledilo je i obraćanje kompanije javnosti:

„Čuli smo vas i želimo da objasnimo: brinemo o deci. Audi RS 4 je porodični automobil, ima 30 sistema pomoći vozaču, uključujući i kočenje u vanrednoj situaciji. Zato smo ga predstavili kroz kampanju kroz koju su prošli različiti članovi jedne porodice. Želeli smo da poručimo da i najranjiviji učesnici saobraćaja mogu da se oslone na naše tehnologije“, navodi se u saopštenju.

Dodaju da je reklama bila greška i da se nisu imali nameru da povrede bilo čija osećanja.

„Iskreno molimo za oproštaj zbog netaktičnosti i garantujemo da se ovako nešto neće ponoviti“, zaključili su u „Audiju“.

Pročitajte još:

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala