Pratili su kako se ljudi ponašaju, kako timovi funkcionišu i kako sve ovo iskoristiti da se ljudima pomogne i olakša rad u novom okruženju.
Putem alata „Workplace Analytics“ i dodatnih anonimnih anketa došli su do zanimljivih podataka o radu od kuće, koji su objavljeni u časopisu „Harvard biznis rivju“.
Kompaniji „na poklon“ četiri sata nedeljno
Pokazalo se da su broj sastanaka i njihovo ukupno trajanje u porastu, ali da su pojedinačni sastanci sve češće kraći od 30 minuta. Skraćivanje sastanaka je, kažu, preokret dugogodišnjeg trenda u poslovanju.
Fleksibilnost zakazivanja sastanaka dovela je do toga da su oni češće održavani u poslepodnevnim satima, a radni dan je postao fragmentiran, jer su ljudi morali da balansiraju između privatnog i poslovnog vremena.
A kad je reč o radnom vremenu — ono se pomerilo u „novu treću smenu“.
Porast aktivnosti između 18 sati i ponoći bio je na nivou od 52 posto, a granice između radnog vremena i pauza, te vikenda, dodatno su „zamućene“ ako ne i izbrisane.
Konačno, to je dovelo do prosečno dužeg radnog vremena koje su ljudi „poklonili“ kompaniji — u trajanju od prosečno četiri sata nedeljeno, prenosi Tanjug.
Razlog za to je što su zaposlenici uzimali deliće radnog vremena za obavljanje raznih privatnih zadataka, a kako bi to kompenzovali, morali su ranije da ustaju ili da završavaju radni dan kasnije nego inače.
Pročitajte još: