„Međunarodna istraživačka agencija 'Kids global’ predstavila je rezultate istraživanja najomiljenijih zabavnih brendova u različitim regionima sveta, od kojih je u prvih pet među decom ušla ruska animirana serija ‘Animakorda’ – ‘Maša i Medved’“, navedeno je u saopštenju.
Kako prenosi „Animakord“, istraživanje zabavnih brendova odvijalo se u aprilu ove godine i u njemu je učestvovalo 60 hiljada ispitanika iz 43 zemlje. Na osnovu dobijenih odgovora, animirana serija „Maša i Medved“ ušla je u pet najomiljenijih zabavnih brendova u svetu (za devojčice uzrasta 0-6 godina), u Latinskoj Americi i Evropi (za publiku uzrasta 0-6 godina).
Animirana serija „Maša i Medved” je trenutno prevedena na 39 jezika i prikazuje se u više od 150 svetskih zemalja. U leto 2019. godine kompanije „Animakord” je emitovala i četvrtu muzičku sezonu animirane serije „Maša i Medved” pod nazivom „Mašine pesmice”.
Pročitajte još: