„Istraživanje je sprovedeno od 20. oktobra do 18. novembra 2019. godine. Razmotreno je 20.000 crtanih filmova za decu uzrasta od dve godine do 11 godina. Popularnost se merila na osnovu broja pretraga dečijeg sadržaja na internetu, onlajn pregleda dečijih crtanih filmova i interakcije na društvenim mrežama, a u obzir su uzeti i drugi parametri“, navodi se u saopštenju.
U januaru 2019. godine dostignuća „Animakorda“ u razvijanju animiranog serijala nagrađena su i ulaskom u „Ginisovu knjigu rekorda“. Epizoda „Maša i kaša“ je tada zvanično postala najgledaniji animirani film na Jutjubu sa više od četiri milijarde pregleda.
Epizoda „Prijatno“ na Jutjubu ima više od 1,3 milijarde pregleda, a epizoda „Veliko pranje veša“ može se pohvaliti sa više od 1,1 milijardom pregleda.
„Maša i medved“ ove godine slave 10 godina postojanja. Taj crtani film je preveden na 36 jezika, a prikazuje se u više od 100 zemalja sveta. U junu 2019. godine „Animakord“ je uspešno pokrenuo četvrtu muzičku sezonu animiranog serijala pod nazivom „Mašine pesmice“.