Teoretski, može se govoriti o posebnoj vrsti bankrotstva, gde bi koncern sačuvao kontrolu nad aktivima. Takva procedura bi omogućila kompaniji da ne vrati 1,8 milijardi evra za prodate karte i pojednostavila bi otpuštanje radnika. U komepniji daju nagovestila da bi to bila bolja opcija, negodadonbiju kredit na nepovoljnim uslovima, navodi se u tekstu.
Ranije je nemačka Vlada dogovorila sa "Lufthanzom" uslove da dobijanje paketa pomoći od 9 milijarde evra. Pri tome, Evropska komisija, koja treba da odobri sporazum, postavila je uslov – oduzeti prioritetno pravo kompaniji da poleće i sleće sa najvećih aerodroma u Nemačkoj – Frankfurta i Minhena. Kompanija ove uslove smatra nepovoljnim i za sada nije prihvatila pomoć države.
"Odbijanje pomoći bi trebao da bude znak Vladi Nemačke da su potrebni novi pregovori sa Briselom", citira "Fokus" neimenovanog predstavnika Posmatračkog saveta kompanije.
"Lufthanza", zbog pandemije virusa korona koja je spustila praktično sve njene avione, svakog sata gubi po milion evra.