„Međunarodna istraživačka agencija 'Perot analitiks' objavila je rezultate „globalne trke“ najpopularnijeg dečjeg sadržaja u svetu u vreme pandemije. Među 'top pet' našla se i ruska animirana serija studija 'Animakord' – 'Maša i medved'“, navodi pres-služba.
Kako je precizirano, istraživanje je sprovođeno od 1. marta do 3. maja, a rezultati su dobijeni na osnovu onlajn pretraživanja dečjeg sadržaja u vreme kada je pandemija bila na vrhuncu. Prvo mesto zauzeo je crtani film „Pepa prase“. Ruski projekat se nalazi na četvrtom mestu po gledanosti.
Ranije su autori „Maše i medveda“ pokrenuli međunarodnu kampanju „Kada su svi kod kuće“, koja uključuje nove tematske animirane epizode o pravilima higijene i korisnim aktivnostima kod kuće, kao i seriju edukativnih postera, flešmbom „Hvala lekarima“ i drugo. Epizode su prikazivane kako na internetu, tako i na 26 svetskih TV kanala, između ostalog u Italiji, Velikoj Britaniji, Meksiku i Rusiji.
Ističe se da kratke epizode o zdravlju i higijeni junaka serijala „Maša i medved“ na Jutjubu broje više od 20 miliona pregleda.
Globalna kampanja „Kada su svi kod kuće“ ujedinila je više od 10 miliona korisnika samo na zvaničnim nalozima projekta „Maša i medved“ na društvenim mrežama među publikom u Rusiji, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Evropi i drugim delovima sveta.
Podsetimo, animirana serija „Maša i Medved” je trenutno prevedena na 39 jezika i prikazuje se u više od 150 svetskih zemalja. U leto 2019. godine kompanije „Animakord” je emitovala i četvrtu muzičku sezonu animirane serije „Maša i Medved” pod nazivom „Mašine pesmice”.
Pročitajte još: