00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
60 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

„Maša i Medved“ među top pet najpopularnijih dečjih sadržaja u svetu u vreme pandemije

© Foto : Animaccord (2009)Maša i medved
Maša i medved - Sputnik Srbija
Pratite nas
Ruski animirani serijal „Maša i Medved“ studija „Animakord“ zauzeo je četvrto mesto na listi najpopularnijih dečjih sadržaja u svetu u vreme pandemije virusa korona, saopštila je pres-služba studija „Animakord“, pozivajući se na nezavisno istraživanje agencije „Perot analitiks“.

„Međunarodna istraživačka agencija 'Perot analitiks' objavila je rezultate „globalne trke“ najpopularnijeg dečjeg sadržaja u svetu u vreme pandemije. Među 'top pet' našla se i ruska animirana serija studija 'Animakord' – 'Maša i medved'“, navodi pres-služba.

Kako je precizirano, istraživanje je sprovođeno od 1. marta do 3. maja, a rezultati su dobijeni na osnovu onlajn pretraživanja dečjeg sadržaja u vreme kada je pandemija bila na vrhuncu. Prvo mesto zauzeo je crtani film „Pepa prase“. Ruski projekat se nalazi na četvrtom mestu po gledanosti.

Ranije su autori „Maše i medveda“ pokrenuli međunarodnu kampanju „Kada su svi kod kuće“, koja uključuje nove tematske animirane epizode o pravilima higijene i korisnim aktivnostima kod kuće, kao i seriju edukativnih postera, flešmbom „Hvala lekarima“ i drugo. Epizode su prikazivane kako na internetu, tako i na 26 svetskih TV kanala, između ostalog u Italiji, Velikoj Britaniji, Meksiku i Rusiji.

Ističe se da kratke epizode o zdravlju i higijeni junaka serijala „Maša i medved“ na Jutjubu broje više od 20 miliona pregleda.

Globalna kampanja „Kada su svi kod kuće“ ujedinila je više od 10 miliona korisnika samo na zvaničnim nalozima projekta „Maša i medved“ na društvenim mrežama među publikom u Rusiji, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Evropi i drugim delovima sveta.

Podsetimo, animirana serija „Maša i Medved” je trenutno prevedena na 39 jezika i prikazuje se u više od 150 svetskih zemalja. U leto 2019. godine kompanije „Animakord” je emitovala i četvrtu muzičku sezonu animirane serije „Maša i Medved” pod nazivom „Mašine pesmice”.
Pročitajte još:

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala