Oni su, polazeći od novih potreba, izneli predloge kojima se poštuje princip socijalnog distanciranja.
Prema prvom predlogu pod nazivom „Janus“, predviđeno je da postoje tri sedišta pri čemu bi ono u sredini bilo okrenuto na suprotnu stranu u odnosu na druga dve. Putnici bi bili maksimalno udaljeni jedni od drugih a dodatno bi ih razdvajala i providna pregrada.
Za sada nije jasno da li taj predlog predviđa da sva sedišta budu tako raspoređena jer pored uslova koje je nametnula korona potrebno je ispoštovati i bezbednosne uslove, što u ovoj varijanti nije slučaj kada je reč o mestima koja se nalaze pored izlaza.
Druga varijanta je jednostavnija i ne zahteva velike promene u tradicionalnim kabinama.
Nazvana je „Bezbedno staklo“ a predviđeno je da putnici budu razdovjeni providnom pregradom čime bi se stvorio izolovani prostor, ali problem je što rastojanje između putnika nije u skladu sa preporukom lekara o neophodnoj udaljenosti od 1,5-2 metra.
Mediji prenose da su upravo ovi italijanski dizajneri i ranije privlačili pažnju svojim idejama, među kojima je i ona o stajaćim mestima u putničkim avionima.