„Tesla“ i „Leksus“ bili su među brendovima čija se prodaja relativno dobro kretala. Prodaja „Leksusa“ opala je za 2,8 odsto, a „Teslina“ za 4,4 procenta, preneo je nemački portal „Auto-motiv njuz jurop“.
Nemački tržišni lider „Folksvagen“ zabeležio je pad prodaje od 35 procenata, drugi najomiljeniji brend „Mercedes“ je prodao u martu 28 odsto manje vozila, a „BMV“ 21 odsto manje.
„Audi“ je registrovao pad od 37 procenata, dok se „Fordova“ prodaja stropoštala za 50 procenata.
Ovo je najsnažniji mesečni pad koji je ikad zabeležen, saopšteno je iz udruženja uvoznika VDIK.
Registracije su masovno pale u drugoj polovini marta kada su auto-dileri zatvorili salone, naveo je predsednik VDIK-a Rajnhard Cirpel.
Pad prodaje novih automobila na najvećem evropskom tržištu usledio je nakon registrovanog pada registracija na ostalim evropskim tržištima zbog državnih mera zatvaranja fabrika i prodavnica, kako bi se suzbilo širenje virusa Kovid-19.
Pročitajte još: