Naročito im je važan sad, u rano proleće, kad stižu prvi plodovi iz plastenika. Ništa bolje ne prolaze ni oni koji uzgajaju stoku, jer se usled nedostatka kupaca u njihovim pomoćnim objektima gomilaju sir i kajmak.
I dok sve ovo ne prođe, srpskim seljacima će pomoći društvene mreže. Nedeljko Radulović iz Zemljoradničke zadruge „Sokolaj“ pokrenuo je onlajn-pijacu na Fejsbuku, gde svi proizvođači mogu da ponude svoje proizvode.
„Pokušavamo da pomognemo poljoprivrednicima koji u ovom trenutku nemaju nikakvu zaradu. Da pokrenemo ponovo kanal prodaje kako bi i kupci i prodavci bili zadovoljni. Fejsbuk grupa je javna, mogu da se priključe svi i da ponude sve ono što i inače prodaju“, kaže Nedeljko za RINU.
Fejsbuk grupa „Pijaca Čačak onlajn prodaja i potražnja“ za dva dana koliko postoji postala je i te kako praćena, tako da se na njenim onlajn stranicama nude domaća slanina, pasulj, jabuke, džemovi, slatka... sve ono što bi se našlo i na pijačnim tezgama.
„Već imamo preko dve hiljade članova i cilj nam je da još više omasovimo ovu grupu. Svi koji žele da prodaju na ovaj način moraju da napišu šta prodaju, cenu i ostave broj telefona. A sve ostalo je stvar njihovog dogovora, kako će ta roba stići na krajnju adresu“, kaže Nedeljko.
U narednom periodu, ukoliko ovaj način onlajn prodaje zaživi, Nedeljko kaže da je u planu da se razvije i logistika dostave i dobiju dozvole za kretanje lica koja bi izvršavala dostavu, prenosi B 92.