Lanac hipermarketa „Ašan“ je takvom akcijom želeo da pokaže da nema razloga za zabrinutost – rafovi su puni, a namirnica ima dovoljno za sve.
Sudeći po fotografijama koje su se proširile društvenim mrežama, u „antikriznim kolicima“ su ponuđena dva kompleta proizvoda po različitim cenama – jeftinija varijanta košta 2.634 rubalja (oko 30 evra), a skuplja 3.491 rubalja (oko 40 evra).
U kompletu se nalaze heljda, toalet papir, šećer, razne vrste testenina, brašno, biljno ulje, vlažne maramice.
Kasnije se ispostavilo da je to bila jednodnevna akcija u moskovskim radnjama, a da prodavnice „Ašana“ u drugim ruskim regionima neće imati takvu akciju.
Ranije je sekretar za štampu Asocijacije maloprodajnih kompanija Ilja Vlasenko rekao da je u martu bila povećana potražnja za testeninama, heljdom, proizvodima za ličnu higijenu i hemijom za domaćinstvo, a trgovci uveravaju da zaliha ima dovoljno i da nema razloga za paniku. O tome svedoče i pune moskovske radnje.
Pored toga, svi moskovski hipermarketi vrše i dostavu namirnica na kućnu adresu, a mnogi od njih su pokrenuli i akciju besplatne dostave za penzionere, odnosno za starije od 65 godina.