Broj pojedinačnih poseta na sajtu 15. marta dostigao je brojku od 2.366.000 ljudi, što je u poređenju sa 14. martom za 103 odsto više.
„Mi se takmičimo sami sa sobom, a ne sa francuskim medijima. Imamo najsložniji tim, koji je usmeren na zajednički cilj. Ogromno hvala svima jer volite svoj posao. Prestigli smo mnoge, ali to još nije kraj“, izjavila je glavna urednica Sputnjika u Francuskoj Natalija Novikova.
U nedelju su u Francuskoj održani lokalni izbori, a građani su birali i gradonačelnika Pariza. Izlaznost je iznosila oko 46 odsto, a u određenim opštinama nije premašila 35 odsto, što je rekordno nizak pokazatelj.
Zbog epidemije koronavirusa u Francuskoj su 14. marta zatvoreni kafići, restorani, bioskopi i sve prodavnice, osim prodavnica sa prehrambenim proizvodima. Broj zaraženih u zemlji je 5.400, a preminulo je 120 ljudi. Bolnice nisu u stanju da se izbore sa velikim brojem obolelih, pa hospitalizuju samo teško bolesne pacijente.
Sputnjik u Francuskoj je počeo sa radom u januaru 2015. godine. Portal mesečno u proseku poseti 11.000.000 pojedinačnih čitalaca. Prosečan mesečni broj pregleda na sajtu prošle godine je premašio 23.000.000.
Brend Sputnjik je lansiran na medijsko tržište 10. novembra 2014. godine, kao deo ruske medijske grupe „Rusija sevodnja“. Redakcije Sputnjika rade na više od 30 jezika, uključujući engleski, španski, francuski, nemački, arapski, kineski, portugalski, srpski, italijanski, poljski, češki, vijetnamski, japanski itd.