„Što se tiče motora NK-32 druge serije, rad na njima se odvija prema planu“, rekao je Krivoručko.
On je istakao da motor NK-32 druge serije ima značajno bolje karakteristike u odnosu na prvobitnu verziju i dodao da će ti motori biti instalirani na modernizovanim avionima Tu-160M, kao i na novim Tu-160.
U okviru modernizacije u avion je montirana i nova navigaciona oprema, radiolokaciona stanica, kao i sistemi za komunikaciju i kompleks za radiolokacionu borbu.
Podsećanja radi — prvi probni let ovog modernizovanog aviona izveden je 2. februara na aerodromu kazanske fabrike za proizvodnju aviona „Gorbunov“.
Serijska proizvodnja Tu-160, koja je počela 1984. godine u Kazanju, bila je obustavljena 90-ih godina prošlog veka, nakon što je Boris Jeljcin 1992. godine objavio obustavljanje kupovine ovih aviona. Radovi na nastavku proizvodnje počeli su 1997. godine: dve letelice su izgrađene iz starih delova koji su sačuvani u preduzeću.
U ovom trenutku u sastavu Vazdušno-kosmičkih snaga Rusije se nalazi 11 aviona Tu-160 i pet aviona Tu-160M.