Odmah nakon tih reči, helikopter je nestao sa radara. Srušio se u brdima u Kaliforniji, pri brzini od skoro 185 kilometara na sat.
Na zvučnom snimku kontrole leta čuje se kako je pilotu helikoptera rečeno da leti prenisko, uzimajući u obzir vremenske uslove.
Izvori iz krugova avijacije rekli su da je vreme u okolini Los Anđelesa, gde se nesreća dogodila, bilo jako maglovito i da je većina helikoptera bila prizemljena.
Pilot helikoptera Kobija Brajanta trebalo je da sleti na aerodrom u Burbanku, ali je kružio 15 minuta čekajući dozvolu za sletanje zbog loših vremenskih uslova, ali i zbog drugih letelica koje je trebalo da slete na aerodrom.
Neposredno pre nesreće pilot je podigao helikopter na više od 600 metara, a onda se srušio sa visine od oko 500 metara.
Drugi izvor rekao je za „Njujork post“ da je helikopter u kome je bio Brajant imao dva motora, i da se ne bi srušio da je ostao bez jednog motora.
„Svi znakovi upućuju na CFIT, što se dešava kada letelica pod potpunom kontrolom pilota nehotice naleti na kopno, more ili zgradu. Ove nesreće se dešavaju kada pilot izgubi kontrolu nad situacijom. Mesto sudara takođe ukazuje na ovaj scenario — s obzirom na to kako izgledaju ostaci na mestu nesreće, čini se da su se zabili u planinu prednjim delom“, rekao je izvor.
Dodao je da je Brajantov helikopter star 20 godina i da je reč o letelici „sikorski“ S-76, kojom najčešće upravljaju dva pilota.
„Verovatno je leteo oslanjajući se na ono što vidi, a ne na instrumente koji nadziru visinu letenja“, dodao je izvor.