Očekuje se da će avion biti dostavljen u fabriku aviona u Kazanj, gde će ga modernizovati na nivo letelice Tu-22M3M, nakon čega će se avion vratiti u upotrebu.
Prema navodima lista, Tu-22M3 i dalje je relativno moderna i surova letelica, koja je u stanju da ciljano izvrši napad na mete u Evropi i Azijsko-tihookeanskom regionu iz baza koje se nalaze u kontinentalnom delu Rusije. Pored toga, nosač raketa tokom modernizacije mogu opremiti hiperzvučnim protivbrodskim raketama „Kinžal“, koje nosi i savremeniji Tu-22M3M.
Prema podacima lista „Militari voč“, takva odluka je donesena nakon što je obelodanjeno da su SAD vratile sa svog „groblja aviona“ u Arizoni bombarder B-52.
List piše da su SAD i Rusija, usled sve većih tenzija u odnosima, povećale razvoj novih letelica kao što su ruski Perspektivni vazduhoplovni kompleks dugog dometa (PAK DA) i američki B-21 „Rajder“. Pored toga, zemlje ulažu napore kako bi u stroj vratile mašine koje su proizvedene tokom Hladnog rata i koje su poslate u rezervu 1990-ih godina.
Zasad je nejasno koliko aviona Rusija planira da vrati „sa skladišta“. Međutim, veruje se da zemlja ima u rezervi dovoljno tehnike za uspostavljanje nekoliko novih eskadrila u punom sastavu, ističe „Militari voč“. Istovremeno, potpuna modernizacija će biti mnogo povoljnija od stvaranja novih letelica, a na taj način će se ruska flota proširiti na ekonomičan način.
U avgustu je saopšteno da ruske Vazduhoplovne snage imaju na raspolaganju više od 1.800 letelica. Ruski mediji su naveli da Ministarstvo odbrane Rusije broji više od 800 lovaca, oko 200 udarnih aviona, više od 200 jurišnih, oko 150 trenažnih aviona, oko 70 strateških bombardera i više od 40 bombardera dugog dometa Tu-22M3.