00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Revolucija na društvenim mrežama: Tviter zabranio političke oglase

© AFP 2023 / EMMANUEL DUNANDLogo Tvitera u Njujorku
Logo Tvitera u Njujorku - Sputnik Srbija
Pratite nas
Kompanija „Tviter“ objavila je da zabranjuje sve političke oglase na toj društvenoj mreži.

„Domet takvih poruka treba da bude zaslužen, a ne kupljen“, objavio je direktor kompanije Džek Dorsi u seriji tvitova upravo na toj društvenoj mreži.

Kao jedan od glavnih razloga za donošenje tako radikalne odluke je, kako je napisao Dorsi, što politička poruka ima domet kada ljudi odluče da prate neki profil ili retvituju, preneo je javni servis.

„Plaćanje za domet uklanja tu odluku i nameće ljudima visoko optimizovane i ciljane političke poruke. Verujemo da tu odluku ne sme da kompromituje novac“, istakao je direktor „Tvitera“.

On je naveo da politički oglasi na internetu predstavljaju potpuno novi izazov za građanski diskurs pre svega zbog optimizovanih poruka usmerenih ka mikro-ciljevima, neproverenih informacija i brojnih laži.

„Nije reč o slobodi izražavanja. Radi se o plaćanju za domet. Plaćanje da bi se povećao domet političkih govora ima značajne posledice sa kojima današnja demokratska infrastruktura možda nije spremna da se nosi. Vredi napraviti korak unazad kako bismo se pozabavili tim problemom“, zaključio je Džek Dorsi u poslednjem tvitu objavljenom povodom nove odluke internet giganta.

​Primena nove poslovne politike počinje od 22. novembra, dok će više detalja o toj zabrani kompanija objaviti 15. novembra.

Inače, rivalska kompanija „Fejsbuk“ nedavno je objavila da neće proveravati informacije u političkim oglasima, što je izazvalo lavinu negativnih komentara.

Osnivač te kompanije Mark Zakerberg tada je rekao da „Fejsbuk“ ne razmišlja o tome da u vreme demokratije cenzuriše političare ili vesti.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala