Prema informacijama portala, ukupno je bilo proizvedeno pet vozila ovog modela. Oni su se nazivali i „teškim limuzinama“, pošto je trebalo da se koriste kao komandno-štabna vozila za visoke vojne i političke zvaničnike SSSR-a. Tenkovi, u kojima može da stane šest ljudi, bili su dobro zaštićeni od oružja za masovno uništenje, zato su bili teški po 42 tone.
It's good to know that at least one VZTS Ladoga,
— Artem Beliakov (@skylancer7441) August 10, 2019
T-80-based vehicle protected agains NBC treats, unusually comfortable (for a soviet vehicle) at least for 4 passengers (btw one of those was used at Chernobyl)
still exists, tho somewhat battered
more pics https://t.co/tEQftS76jg https://t.co/5NV6L9cazw pic.twitter.com/EBu6lP8ckL
Lenjingradski konstruktori su opremili oklopno vozilo snažnim ventilacionim i klima-uređajima. Oni su, između ostalog, posedovali i najnovije, u tom trenutku, sisteme za vezu i osmatranje, televizijske kamere i uređaje za kontrolu životne sredine.
Prvi tenk je bio napravljen početkom osamdesetih godina, na bazi šasije tenka T-80 i motora GTD-1250.
Tenkovi su mogli da se kreću brzinom do 80 kilometara na sat.
Vozilo je bilo testirano 1986. godine u Černobilju, radi izviđanja okoline. Kasnije je to iskustvo iskorišćeno za pravljenje modernijih obrazaca tenkova.