„U septembru 2018. godine stupila su na snagu nova američka ograničenja u trgovini sa ruskim kompanijama, i tada su stvoreni ozbiljni preduslovi za vršenje pritiska na program MS-21“, rekao je Borisov.
On je podsetio da je već ranije uvedena i zabrana za isporuke kompozitnih materijala koji se koriste za proizvodnju krila za avion MS-21 i druge opreme. Postoje rizici i od uvođenja novih sankcija.
Borisov je saopštio da avion MS-21 može dobiti sertifikat Ruske avijacije 2020. godine, a sertifikat Evropske agencije za bezbednost u avio-saobraćaju — 2021. godine.
MS-21 će biti prvi ruski putnički uskotrupni aviona za srednja putovanja koji je napravljen u postsovjetskoj Rusiji, kapaciteta od 150 do 211 putnika. Kako se očekuje, njegova serijska proizvodnja će početi 2021. godine.
Namera proizvođača je da MS-21 bude konkurent avionima „Erbas A320“ i „Boing 737 MAKS“ i planirano je da zameni avione Tu-134, Tu-154, Tu-204 i Jak-42.